Avatar billede klb0010 Nybegynder
27. november 2004 - 00:12 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

hvordan kan jeg få min firewall fra plzz help me??

Jeg kunne godt tænke mig en forstågelig forklaring på hvordan jeg får min firewall fra plz hjælp mig!!! jeg kunne rigtig godt tænke mig at få den af men har prøver over 20 gange men jeg kan ikke hvad skal jeg gøre!!!!!!!! det er så meget mega monster dumt at min firewall blokere næsten alt det jeg prøver at gøre:-(
Avatar billede klb0010 Nybegynder
27. november 2004 - 00:13 #1
håber der kommer nogle gode svar:-)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2004 - 00:13 #2
Det ville hjælpe hvis du skrev hviken firewall det var :-)
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
27. november 2004 - 00:15 #3
prøv zone alarm...
der er det meget nemt og den er også gratis
http://ad.doubleclick.net/adi/N2335.CNet/B1491109.59;sz=728x90;ord=2004.11.26.23.15.37?
Bare klik download now
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
27. november 2004 - 00:16 #4
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2004 - 00:17 #5
visualdeveloper >> Har du læst spørgsmålet ? Han vil AF med sin firewall
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. november 2004 - 00:17 #6
visualdeveloper

Han spørger hvordan man slår den fra, ikke hvor man kan hente en anden... hehe :)
Avatar billede klb0010 Nybegynder
27. november 2004 - 15:01 #7
Jeg aner ikke hvordan jeg finder ud af hvad for en firewall jeg har!
Avatar billede klb0010 Nybegynder
27. november 2004 - 15:02 #8
jeg har ikke selv downloaded nogen firewall jeg installerede bare win98
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 10:09 #9
Du skriver at din firewall blokere for alt.
Hvordan oplever du det ? - springer der en pop-up op ??

Du ved vel om du har installeret en firewall. Har du Windows XP, med service pakke 2 ??
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 16:11 #10
jeg har ikke windows xp jeg har windows 98 og den blokere ikke for ALT men den blokere for meget. jeg vil bare vide hvordan jeg får den fra
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 16:13 #11
Det er mest når jeg vil spille et eller andet spil over network så blokere den de andre computere
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 16:16 #12
Hvis du har Win98, og ikke selv har installeret en firewall på den, så er der heller ikke nogen ??

Du må være lidt mere grundig med oplysninger, der kan hjælpe til en løsning.

Kommer PC'en med fejlmeldinger ?
Hvad for dig til at tro at det er firewallen ? (hvis der findes en)
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 16:25 #13
når jeg er inde på gamespy (håber i ved hvad de er) så siger min pc at den ikke kan udføre det jeg vil have den til p.g.a min firewall. men min far siger at han ikke har installeret nogen, og at den selv har gjort det da han installerede windows 98 på computeren
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 16:29 #14
at den selv har gjort det da han installerede windows 98 på computeren >> En firewall installere ikke sig selv :-)

Det der måske kan være problemet, er at du sider bag en router, som har lukket for de porte som GameSpy skal bruge.

Hvis dette er tilfældet, må du finde ud af hvilken router (mærke og model) I har, så der kan åbnes.
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 16:36 #15
JAMEN JEG SPILLER OGSÅ ET SPIL DER HEDDER WARCRAFT 3 OG NÅR JEG LAVER EN BANE I WARCRAFT PÅ INTERNETTET ER DER INGEN DER KAN KOMME IND OG MIN VEN HAR WIN XP OG DER HJALP JEG HAM MED AT FÅ DEN FRA OG SÅ KUNNE HAN LAVE BANER + DER KOM NOGEN IND I DEM.
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 16:44 #16
Jeg er næsten sikker på det er en firewall. og min far tror måske også at det kan være at han HAR installeret en.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 17:13 #17
klb0010 >> OK.....

Der er 2 ting, som du skal finde ud af. Hvis ikke du kan finde disse oplysninger, så er chancen for at få hjælp meget lille.

1. Hvilken firewall er installeret på den PC ??? (Du kan vel se hvad der er installert på den)

2. Sider I bag en router ? Hvis ja, hvilken model/mærke (hvis I sider bag en router, er det ikke bare nok at lukke firewallen ned)

Hvis du kan finde ud af disse 2 ting, så skulle der være en chance for at vi kan løse det :-)
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 17:17 #18
kan du ikke hjælpe mig med at finde ud af alt det der??? jeg er ikke god til det med computer så aner ikke hvad jeg skal gøre...
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 17:58 #19
OK - jeg prøver, men det kræver lidt af dig :-)

Hvilken internet udbyder har du ?
Jeg går ud fra at du har et modem fra din internetudbyder ? - Sider der noget imellem jeres modem, og jeres PC ?
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 18:23 #20
jeg har ADSL
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 18:24 #21
eller TDC-ADSL
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 18:27 #22
Ja, og så lige svare på det andet spørgsmål ????? :-)
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 18:34 #23
jeg forstår ikke helt det andet det må du undskylde
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 18:38 #24
Du skal da ikke unskylde.....
Men du stiller et spørgsmål, som kræver at man ved lidt om computer for at løse. Derfor er det ekstremt svært at hjælpe.

Det nemmeste ville nok være hvis du kender en med lidt forstand på, og så få ham/hende til at kigge på det.
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 18:44 #25
kan jeg ikke gøre så der er nogle ting min pc tilader f.e.k.s. når jeg laver en clan i warcraft spære den de andre brugere til at gå ind i min clan. kan jeg ikke undgå det?? (p.s. undgå at min pc spære andre pc'er)
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 18:46 #26
hvis du ikke kan hjælpe mig mere så skriv et eller andet mærkeligt svar så skal jeg nok give dig de 30 point (fordi du har prøvet at hjæpe så meget) selv om det er lidt snyd...
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 18:50 #27
Jo, jeg kan skam sagtens hjælpe dig - men du kan jo ikke hjælpe mig med svar som jeg skal bruge for at løse dit problem :-)

Læg selv et svar, og accepter det - jeg skal ingen point ha'
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 18:54 #28
tak alligevel
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 18:55 #29
Avatar billede klb0010 Nybegynder
28. november 2004 - 18:56 #30
hvordan lukker jeg spørgsmålet??
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 18:58 #31
Det har du gjort ved at acceptere dit eget svar
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 19:03 #32
Et lille tip. Jeg kan se at det sandsynligvis er dig som har givet visualdeveloper dårlig karma.
Det er ikke særlig velset ikke at skrive under med sit navn. Hvis man ikke tør stå ved sine meninger, bør man holde dem for sig selv. - Bare et godt råd