Avatar billede molin Nybegynder
22. november 2004 - 13:09 Der er 3 kommentarer

MSN Block

Hejsa!

Nu har jeg søgt med lys og lygte bla. Her inde. men jeg finder ikke noget.

Mit spørgsmål lyder på: Hvilket program kan man bruge til at se hvem der blokere en på Messenger? og er det muligt? For de programmer jeg har brugt, har det ikke virket, så jeg håber at der bare er en som har et som virker, har en mistanke om der er en som blokere mig, men jeg vil være sikker før jeg begynder at skrive til ham og alt det der...

Håber i kan hjælpe

/Molin
Avatar billede 20 Nybegynder
22. november 2004 - 13:21 #1
Avatar billede molin Nybegynder
22. november 2004 - 20:11 #2
Det skal helst være et program, som popper op med en meddelse om at man bliver blokeret, de der online nogle virker efter min mening ikke så effektivt ;-)

/Molin
Avatar billede jds Nybegynder
13. december 2004 - 23:12 #3
Hej Molin!

Der findes (eller skulle jeg sige fandtes) et program til at se hvem der havde blokket dig og hvem der havde sletttet dig. Det har Microsoft/MSN Crew (eller hvem der nu laver MSN) fundet ud af! Så de har nu sørget for at denne funktion ikke er mulig mere, så nu kan du kun bruge programmet til at se hvem der har slettet dig...! Jeg har selv prøvet det og kunne heller ikke få den del hvor man kunne se hvem der havde blokket dig til at vise noget! Derfor vil jeg råde dig til at stoppe din søgning på sådan et program, med mindre der er kommet et nyt program der er gået forbi min næse. Men tilgengæld er der tusindvis af denne slags hjemmesider hvor du kan tjekke om folk er online, en af dem er jo angivet i en af de tidligere besvarelser til dit spørgsmål! Jeg ved ikke hvor sikre disse hjemmesider er at bruge og hvad de bruger de email adresser du indtaster til, så vær varsom og tænkt dig om en ekstra gang iden du bruger dem!!!

...JDS