Avatar billede kablaw Nybegynder
12. november 2004 - 13:53 Der er 3 kommentarer

ændre porten for msn?

Jeg sidder på arbejde og min luder til en chef har lukket for muligheden at bruge msn.. kan man ændre porten som bliver brugt til, at chatte gennem msn?! =) ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. november 2004 - 14:07 #1
Du kan prøve http proxy, under indstillinger | forbindelser.

Om det så er en god ide at gøre det når dit arbejde åbenbart har en politik der siger at i ikke må køre msn, må du jo gøre op med dig selv og afhænger af hvor glad du er for dit job. For det er fyringsgrund i de fleste firmaer at omgå sådanne bestemmelser.
Avatar billede kablaw Nybegynder
12. november 2004 - 14:09 #2
halvdelen herude kan, fordi de har været her i længere tid, og vores leder er klar over vi bruger det, så der er intet problem i det... det hjælper ikke at sætte den op med proxy instillinger desværre..
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2004 - 10:26 #3
Så syntes jeg du skal prøve den webbasserede MSN Messenger:
http://webmessenger.msn.com
Den kører i hvert fald på port 80 som jeg vil tro i har åben ;o)