Avatar billede moore Nybegynder
10. november 2004 - 08:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

En logfil

Hej

Nu har jeg søgt en del herinde, for at se om jeg kunne finde svaret uden selv at skulle lave et spørgsmål... Men ak..

Så her kommer det :

Hvis man IKKE i MSN Messenger selv aktiverer at den skal gemme en logfil over ens chat's, bliver de så stadigvæk gemt et andet sted på pc'en...???
Måske i form af div. logfiler ???
Og hvis ja.. så hvor ?? :)

Mvh
moore
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 08:58 #1
mine bud

My Received Files /Mine modtagende filer under My Documents /mine dokumenter

ellers et sted i MSN mappen.

i temp

men tror da ikke den gemmer det hvis den ikke skal lave en log
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 08:59 #2
du kan evt. lave en søgning på din pc og skrive

*.XML

eller

*.div
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:47 #3
Der er slet ikke kommet input fra spørgeren hehe hvorn' skær den mester?:p
Avatar billede moore Nybegynder
22. november 2004 - 18:36 #4
Har endnu ikke fundet ud af det *S*..
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 21:15 #5
Hvis man IKKE i MSN Messenger selv aktiverer at den skal gemme en logfil over ens chat's, bliver de så stadigvæk gemt et andet sted på pc'en...???

De bliver ikke gemt nogen steder! Sorry... læste det som om hvor de lå hvis man gemte dem.

Alt data bliver slettet når samtalen bliver lukket ned.. den kan godt være at der bliver gemt en fil under recieved files under samtalen, men bliver automatisk slettet ved afslutning.
Avatar billede grafik-anders Mester
11. juli 2005 - 16:04 #6
,,, undskyld jeg blander mig, men hvordan læser man en log-XML-fil?