Avatar billede skovnoia Nybegynder
08. november 2004 - 21:43 Der er 18 kommentarer

hijackthis log til gennemsyn

hej hej..
min kærestes laptop er lidt langsom.. tjek lige loggen
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 21:38:02, on 08-11-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Dell\AccessDirect\dadapp.exe
C:\PROGRA~1\Dell\QuickSet\quickset.exe
C:\Programmer\Dell\AccessDirect\DadTray.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\System32\DSentry.exe
C:\Programmer\SigmaTel\SigmaTel AC97 Audio Drivers\stacmon.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\documents and settings\all users\menuen start\programmer\start\service.exe.exe
C:\Programmer\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Programmer\Steinberg\Cubase SX\Cubasesx.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\WINDOWS\System32\taskmgr.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\iTunes\iTunes.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\luall.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Ane Østergaard\Skrivebord\N.I.S-noia-internet.security\Ny mappe\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.euro.dell.com/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.euro.dell.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.euro.dell.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,Shellnext = http://www.euro.dell.com/
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet
O4 - HKLM\..\Run: [DadApp] C:\Programmer\Dell\AccessDirect\dadapp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Dell QuickSet] C:\PROGRA~1\Dell\QuickSet\quickset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DVDSentry] C:\WINDOWS\System32\DSentry.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SigmaTel StacMon] C:\Programmer\SigmaTel\SigmaTel AC97 Audio Drivers\stacmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Taskbar Manager] c:\documents and settings\all users\menuen start\programmer\start\service.exe.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O4 - Global Startup: Service.exe.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

------------------------------------

jeg sætter lidt spørgsmålstegn ved O4 - Global Startup: Service.exe.exe

skal lige siges at det er en dell laptop!!!

takker og bukker
Avatar billede skovnoia Nybegynder
08. november 2004 - 21:51 #1
fant forøvrigt aupdate.exe  i joblisten... men nu er den væk .. men synes ikke at verken ad-aware eller spybot fant den...
og så skal det måske tilføges at service.exe.exe fremgår som "prototype v2.9.9 build 011104"
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2004 - 22:07 #2
http://www.eksperten.dk/spm/528111
http://www.eksperten.dk/spm/528240
http://www.eksperten.dk/spm/532571

Hvor mange har du tænkt dig at oprette og hvorfor giver du ikke feedback? Du får jo mail når der er indlæg!!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. november 2004 - 23:06 #3
skovnoia > Du får ingen hjælp af HiJackThis folkene her på eksperten, sålænge du kører den linie med ikke at give feedback. Du spilder vores tid, som kunne være bedre brugt på en anden.

John > Godt set.
Avatar billede skovnoia Nybegynder
08. november 2004 - 23:30 #4
hov det er sku rigtigt.. jeg har helt glemt de andre (alle sammen nogen fra andres com.)... men tror du jeg har gjort det med vilje????
er du bare point liderlig, eller gør du det for at hjælpe....????

men ihvertfald undskyld fra min siDe!!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2004 - 23:39 #5
men tror du jeg har gjort det med vilje????
er du bare point liderlig, eller gør du det for at hjælpe....????

Meget underlig kommentar!!!
1. Med vilje? Næh - men underligt du ikke reagerer når du får en mail!!!
2. Jeg vil rense din maskine GRATIS hvis det skulle være!
3. Jeg gør det KUN for at hjælpe - hvorfor ellers?

Og nu du alligevel har sat mig i sving...
http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=skovnoia - nederst er dine åbne spørgsmål. Flere af dem mangler feedback - kigger du på det, og lukker dem der ikke læneger er aktuelle?

Lukke spørgsmål = lav selv svar og accepter eget svar ved at´markere navn i boksen og klikke på accepter.

På forhånd tak - tjekker log når dette er gjort.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. november 2004 - 23:41 #6
Helt iorden. Det er blot træls at udføre noget halvt arbejde, og ikke køre en log til slut.

Mht pointliderlig, tjaa.. det er jeg ikke lige vant til at blive kaldt *G*
Avatar billede skovnoia Nybegynder
09. november 2004 - 12:08 #7
john_stigers tror du ikke du burde komme videre... ????og for det andet for jeg ikke mails.. !

tonny hvis du gider vil jeg sætte pris på dit tjek.. alle andre tråde er lukket nu!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. november 2004 - 12:33 #8
Ja, det er de, men jeg er ikke vild med at man blot skriver lukket i spørgsmål, uden at forklare hvorfor de er lukket og hvorfor man aldrig vendte tilbage med feedback, så jeg tror jeg springer over ...

Men det skal da ikke afholde andre fra at hjælpe dig. Jeg har bare ikke lyst.
Avatar billede andersenph Nybegynder
09. november 2004 - 12:48 #9
Det var dog den mest useriøse måde at lukke spørgsmålene på.
Her knokler vi på for at holde din pc fri for skidt og snavs og så kommer du ikke med feedback.
Du behøver ikke spørge om virus mere.
Hverken her eller i andre fora. Du kan sq klare dig selv kan du.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2004 - 13:49 #10
john_stigers tror du ikke du burde komme videre... ????

hmm... hvad tror du selv du opnår med sådan en kommentar?
Avatar billede skovnoia Nybegynder
09. november 2004 - 13:56 #11
måske fordi nogen af dem aldrig har kommet med svar eller noget man kan bruge... !!
hvad er det lige der sker her...??? alle der har kommet med svar har fået deres point ,selvom jeg ikke kunne bruge det.. ellers har jeg bare lukket da der er gået lidt for lang tid til at jeg tror nogen overhovedet kommer forbi den tråd igen...

jeg forstår seriøst ikke jeres "jeg føler ikke lige for at hjælpe dig , nu har du ødelagt stemningen...!!! det er ret fjoldet!!!!!!og extremt latterlig!!!
men fair nok...(håber bare du selv kan se det)

er der en der ikke har nøkker der ville være så behjælplig at tjekke min log igennem?????
Avatar billede skovnoia Nybegynder
09. november 2004 - 14:05 #12
nu stopper i fanme... jeg gør sku da ikke det her for at være en idiot... det kan godt være at jeg ikke tager min respons eksistens, så seriøst  som jer der lever på siden,men måske burde i selv tænke lidt over det... ¨
jeg er en der bare vil ha hjælp,som så har glemt at lukke nogle tråde jeg enten ikke kunne kome vidre med eller ikke fik svar på!!! selfølgelig skal folk ha de point og respons som folk fortjener,.. men jeg har sku da gjort hvad JEG TROEDE var iorden at den ellers så hjælpsomme andersenph lige pludslelig mener jeg aldrig mere må spørge om noget i nogen forumer nogen sinde.. finder jeg direkte chokerende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede andersenph Nybegynder
09. november 2004 - 16:09 #13
Jeg bliver pissegal for at sige det mildt, når du bare lukker spørgsmålene uden at bede folk om et svar eller en tak for hjælpen.
Det kan gå een gang, men når du hovedløst bare lukker alle dine spørgsmål på den måde, ja så gider jeg sq ikke hjælpe dig en anden gang.

Det ville klæde dig at kommentere vores hjælp, hvis ikke du kan bruge den. For så kan vi måske gøre os endnu mere umage for at finde løsningen på dit problem.

Men det gør du ikke.

Hvordan ville du selv have det, hvis du blev behandlet på den måde?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2004 - 16:49 #15
"jeg er en der bare vil ha hjælp,som så har glemt at lukke nogle tråde jeg enten ikke kunne kome vidre med eller ikke fik svar på!!!"

http://www.eksperten.dk/spm/532571 - her tager du så selv point - trods du fik hjælp...

http://www.eksperten.dk/spm/528240 - som ovenstående...

http://www.eksperten.dk/spm/528111 - som ovenstående...

http://www.eksperten.dk/spm/523704 - manglende respons...

http://www.eksperten.dk/spm/523374 - som ovenstående...

http://www.eksperten.dk/spm/522550 - noia??? Du var 4 mdr. om at tjekke hardwaren...

http://www.eksperten.dk/spm/559339 - afviser svar uden at angive hvad løsningen var...

Vi vil gerne hjælpe - men der er jo en chance for at du "glemmer" spørgsmålet, så vi ikke bliver belønnet...
Den chance er jeg ikke videre vild efter - man belønner et arbejde. I dette tilfælde med point!
Avatar billede skovnoia Nybegynder
09. november 2004 - 18:53 #16
jeg trode sku da de tråde var glemt for 80år siden!!!! hvis jeg KUN kørte den stil, ville jeg kunne forstå jer.. men i at det er et par få.. som i selv tvinger mig til at lukke før i vil hjælpe mig, regner da ikke med jeg skal til at sidde og bede om  svar og vente på om der overhovedet er nogen der ser det når nogen er 6måneder gammel,(VIDSTE ikke at det var så vigtigt at følge op på sin spørsmål hvis man enten ikke kan komme videre,eller har fundet en hel anden løsning.. I GÅR AAAAALT FOR MEGET OP I DET HER!!!!!..ihvertfald ret vildt at i bliver SURE på en der ikke ved det!!!
jeg har taget experten.dk meget seriøst og har brugt det rigtig meget, synes det er for vildt at folk hjælper hinanden....
men jeg har ALDRIG prøvet noget lign. jeg føler mig både forvirret og pisse misforstået....
hvis du ser mine andre tråde har jeg jo stor respekt for dem der hjælper mig.!!!
men fuck jer !!!

jeg gider ikke høre mere på jer afgante gamle mænd der er intet andet end en profil på en internetside...

ihar lige  ødelagt en ellers ret vigtig ting for mig....

finder et andet forum...

idioter!!!!!!!!!!!!!!
se lige på jer selv....
at jeg ikke end gang kan få hjælp på trods af mine undskyldninger og prøven på udbedring!!!!!!!!!!
for langt ude det her!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2004 - 19:48 #17
skovnoia> jeg er ikke sur - skuffet!
Skuffet over at det er så svært at følge op på sine spørgsmål som det åbenbart er...
Avatar billede dmcn Praktikant
09. november 2004 - 20:58 #18
skovnoia deaktiveres. Den opførsel gider vi ikke se på.