Avatar billede bkhansen Novice
07. november 2004 - 21:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tjekke mail pga. ZoneAlarm?

Hejsa.
Jeg har opsat min mail-konto i både outlook express og i Microsoft Outlook. Men kan ikke tjekke mail ... Får en fejlmelding. Hvis jeg lukker ZoneAlarm ned kan den fint tjekke mail.

Har prøvet "reset to default", men det gav ikke noget.
Hvad skal jeg gøre?

mvh
Brian Hansen
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2004 - 21:32 #1
Har du givet outlook lov til at tjekke mail? Prøv at fjerne outlook fra ZA og så evt selv at tilføje programmet - Men også outlook skal bruge en common host client (eller noget der ligner)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
07. november 2004 - 21:48 #2
Har du prøvet at tjekke om Zonealarm er sat til at vise alle alarmer, og så give tilladelsen når den popper op ? Hvis du har det, så vil jeg sige at de nye ZA, version 5.0, og opefter, har en del bugs, der ikke er blevet rettet endnu. Du kan måske rette det ved at hente version 4.5 istedet. Den fungerer ;)
Avatar billede bkhansen Novice
09. november 2004 - 19:10 #3
Det er version 4.5.594 ... ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2004 - 19:29 #4
Har du prøvet hvad jeg skrev?
Avatar billede bkhansen Novice
09. november 2004 - 20:03 #5
Nej ... Hvordan er det jeg piller et program fra?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2004 - 20:09 #6
Åben zonealarm og find program control. Der kigger du så efter outlook.exe.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. november 2004 - 01:09 #7
??
Avatar billede bkhansen Novice
23. december 2004 - 21:10 #8
Det virkede ikke ... slettede det, og købte et andet et ;-)