Avatar billede tomhjernen Nybegynder
05. november 2004 - 23:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Norton Liveupdate

Jeg kan ikke opdatere min Norton antivirus...den står og prøver et lille min. men så kommer der en boks der hedder
LU 1814 "liveupdate could not retrieve the update list" og lidt længere nede skriver den noget om at jeg skal være online på nettet...men det er jeg jo allerede.
Jeg har windows XP...
Hvad gør jeg lige ?
Avatar billede levich Nybegynder
06. november 2004 - 00:41 #1
Prøv at læse det her: http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/pfdocs/2002082616293813.
Ikke godt, det tyder på at du har virus.
Avatar billede tomhjernen Nybegynder
06. november 2004 - 19:45 #2
Jeg synes ikke jeg kan gennemskue hvad jeg skal gøre på dette link...den vil ikke køre den liveupdate. Er der en nemmere måde...eller lidt mere udførlig. Mit Nick siger lidt om min situation :-)
Men et er sikkert, den "virus" eller hvad det er blokerer for liveupdate.
Avatar billede levich Nybegynder
07. november 2004 - 16:14 #3
Det er lidt svært at guide dig igennem, idet der er mange trin. Det bedste er nok, hvis du kender en, der kan hjælpe dig med at følge vejledningen ovenfor. En der kan sidde foran din computer.
Avatar billede tomhjernen Nybegynder
22. november 2004 - 21:12 #4
Tak for hjælpen levich...du får de 30 point. Jeg fik dog hjælp fra anden side til at komme videre. Der var et flueben der blokerede for adgang til liveupdate. Men dit link var såmænd rigtigt nok.
Avatar billede tomhjernen Nybegynder
22. november 2004 - 21:12 #5
Tak for hjælpen levich...du får de 30 point. Jeg fik dog hjælp fra anden side til at komme videre. Der var et flueben der blokerede for adgang til liveupdate. Men dit link var såmænd rigtigt nok.