Avatar billede egmose Novice
24. oktober 2004 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Viser kun e-mailsene

Hey Alle i kloge eksperter... Jeg har et lille problem!! Jeg har MSN messenger 6.2. Førhen viste det navnene på den jeg skrev med, og jeg kunne også se det i menunem!! Men nu viser den kun e-mailsene...!!!! Hvad har jeg lavet og hvad skal jeg gøre for at få det tilbage..?? Det er faktisk pisse iaternede..!!!! Håber der er nogen der vil hjælpe lille stakkels mig!!!
Avatar billede knighten Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:02 #1
Kontaktpersoner >> arranger kontaktpersoner >> Se kontaktpersoner efter...
Der kan du bestemme om du vil se personernes navne eller e-mail adresser. Der skal du sætte hak i vis navne.
Avatar billede egmose Novice
24. oktober 2004 - 15:04 #2
Mange tak!!! det virkede sq!!!
Avatar billede knighten Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:06 #3
Det var så lidt.... Jeg synes nu det var rimelig mange point af give for det. *g*
Er du sikker på du ikke vil have nogle af dem tilbage.