Avatar billede pernillemb Nybegynder
18. oktober 2004 - 17:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kun popup fra nogle kontaktpersoner

Hejsa.

Jeg har efterhånden temmelig mange kontaktpersoner på min liste i MSN, men det er ikke alle jeg snakker lige meget med. Derfor ville jeg gerne have det sådan at jeg kun får popup beskeder for nogle af dem. Kan man enten gå ind på hver enkelt og definere det eller kan man måske tage alle der ligger i en gruppe og definere for dem...??? Det jeg ønsker er en popup når vedkommende logger på, men når jeg har så mange på listen popper de jo op hele tiden. Det er jeg ved at være træt af, men vil jo stadig gerne have den besked for nogle på listen.

Håber I forstod mit spørgsmål... ;-)

Pernille
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
18. oktober 2004 - 17:59 #1
dem du ikke vil skrive sammen med.....

du kan jo blokerer dem, evt. slette dem...

Hvis du blokerer en bruger/ven fra din msn.... vil personen vil ikke kunne se at du har blokeret d....
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2004 - 17:59 #2
Nej desværre.. Det har været efterspurgt før, men det kan bare ikke lade sig gøre..
Måske det kommer i MSN 7.0.. Man kan håbe ;)
Avatar billede pernillemb Nybegynder
18. oktober 2004 - 18:02 #3
Jeg er ikke interesseret i at blokke dem... for jeg skal stadig kunne få fat i dem og omvendt... det er bare ikke nogle jeg har særlig megen kontakt med...

Men æv æv, jeg må så håbe det er integreret i version 7.0 når den engang kommer. Jeg har hørt at der er en betaversion på gaden... er der så nogen der kender noget til den...????
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2004 - 18:05 #4
ja. beta-versionen var at finde rundt omkring på nogle få (meget) uofficielle hjemmesider.
Men microsoft fandt ud af det, og har nu lukket for trafikken til og fra MSN 7.0
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. oktober 2004 - 19:11 #5
Jeg mener at dette kan gøres ved at installere det gratis "Plus!" til MSN Messenger. Fravælg notifikationer i "Indstillinger", og tryk OK.

Åbn derefter Plus! Indstillingerne. Vælg notifikationer (tror jeg det hedder, har Engelsk udgave ;-)), og derefter Pop-Up Defaults. Sæt flueben i "Custom sign-in notifications" (eller tilsvarende i den danske udgave), og konfigurer derefter hvilke "contacts" skal have lyde.

Har ikke prøvet det selv endnu, men det burde vist virke... det er i hvert fald et forsøg værd.

MsgPlus kan hentes gratis her: http://www.msgplus.net/
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2004 - 19:39 #6
MEN DET SKAL DU IKKE GØRE!!!
Plus! er fyldt med både det ene og det andet spyware!!
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. oktober 2004 - 21:27 #7
Gartzen> Både og...

MsgPlus indeholder visse spyware-agtige programmer. Installationen af disse kan dog fravælges når man installerer MsgPlus. Dette gøres ved at vælge "I refuse to give my support, install Messenger Plus! without the sponsor". Så det er IKKE OBLIGATORISK at installere sponsorprogrammer osv.

Hvis du vil, kan du læse mere om dette her: http://www.msgplus.net/help_faq.php?expand=2#spam
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
19. oktober 2004 - 13:29 #8
pernillemb: jeg har selv MSN 7.0... der er ik sådan en ...funktion....

hvis du skriver din msn...her.. kan jeg sende den til dig...