Avatar billede drinkit Praktikant
11. oktober 2004 - 19:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Messenger fejl - Kan ikke logge på. Internettet virker fint!

http://www.shoutbox.dk/help.jph
Det er hvad min MSN messenger 6.2 siger hver gang jeg prøver at logge på..
Der er ingen hjælp at finde hos microsoft, når jeg trykker på "hjælp" knappen står der bare at jeg skal prøve at opgradere.. Og der er ingen nyere versioner end den jeg har..
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede buddy45 Juniormester
11. oktober 2004 - 19:56 #1
Tjenesten er nede...
Avatar billede buddy45 Juniormester
11. oktober 2004 - 19:57 #2
Indtil den kører igen kan du bruge Windows Messenger
Avatar billede mr.t.man Nybegynder
11. oktober 2004 - 19:59 #3
og hvad er Windows Messenger så ?
Avatar billede drinkit Praktikant
11. oktober 2004 - 20:03 #4
den har jeg afinstalleret.. og den virkede heller ikke hos mig!!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. oktober 2004 - 20:05 #5
Det ville jeg ikke anbefalde dig at bruge det er noget værre skod, men jeg ville så heller anbefalde skype det er det sammen som messenger og deri kan du osse chatte med dine kontakt personer og desuden er skype meget mere stabil især når man skal tae til hinanden via. et opkald, for der er aldrig problemer med at den ikke går igennem som der tit er på messenegr 6.2
Link direkte til dowload:  http://ui.skype.com/download.html

Mvh

pp
Avatar billede drinkit Praktikant
11. oktober 2004 - 20:09 #6
tak for det.. kender godt skype.. men nu bruger alle mine venner og bekendte jo messenger, så hvad kan man bruge skype til.. Men jeg er ganske enig, skype er godt kodet, og virker meget mere optimalt en messenger..
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. oktober 2004 - 20:11 #7
Desuden når du får messenger 6.2 til at virke så giver det en konflikt imellem de 2 forskellige programer i og med at den logger dig af og skriver at du er logget på en anden messenegr konto, MEN den nye messenegr 7.0 bliver frigivet her d. 1 november 2004;;)

Jeg har lige haft *beta* - versionen ( messenger 7.0) men det har microsoft opdaget at der var nogle stykker der havde derfor lukkede de ned for den (sur røv TAG DIG SAMMEN Bill Gates:-)- for den styrer virkelig så der er noget at glæde sig godt til og så behøver man ikke alt det der med messenger pluds o.s.v for den nye har det hele og den er fed 7.0 versionen:)

Jeg kan pt. heller ikke logge på min messenger 6.2 og der er ingen opdradering før den nye 7.0 udkommer her 1. november 2004

hygge!

pp

Forsat god aften:)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
11. oktober 2004 - 20:14 #8
k men kan og vil dine venner ikke have skype den kan jo altid afinstalleres igen hvis det er og hvis I bare skal tale sammen idag så er det jo fint nok (jeg er ligeglad med pointene;)  jeg vil ihvertfal IKKE anbefalde nogle somhelst at bruge icq da der er alt for store chancer for at blive angrebet.

Men jeg tror at den kommer op at kører igen senere de plejer altid at fixe det hurtigt så du kunne jo osse prøve at vente lidt, nu ved jeg ikke hvor mange gange du har forsøgt og fra hvad tid af men de plejer somreglt at få det fikset på 2-3 timer.

pp

Hygge!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
12. oktober 2004 - 07:32 #9
Messenegr er oppe igen:)

hav en forsat god dag;)

Mvh-

pp
Avatar billede pillpopper Nybegynder
12. oktober 2004 - 07:33 #10
http://messenger.msn.dk/Download/default.aspx

Det er linket direkte til dowload hvis du allerede havde messenegr 6.2 på din pc.