Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:01 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

fjerne msn-knappen fra proceslinien

jah som overskriften!
er det ikke muligt at gøre således msn-knappen ikke vises på proceslinien! jeg synes det er totalt spildplads at den skal være der når min msn er lukket op! det er nok at jeg kan finde den ovre ved uret...

hvordan gør jeg så den ikke fylder?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:02 #1
højreklik og vælg slet
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:08 #2
hehe... det er ikke på skrivebordet jeg mener ;) jeg kan godt finde ud af at bruge en computer! :]

den linie hvor fx start-knappen også befinder sig og uret! der ligger der en knap til msn når msn-vinduet er åbnet på skrivebordet! det er denne jeg vil have fjernet da den bare ligger og fylder! :S
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:10 #3
Tænkte nok det ikke var så simpelt....

Men alle aktive programmer figurerer jo på den måde, så den kan du ikke bare fjerne
Avatar billede peet-49 Novice
07. oktober 2004 - 22:12 #4
Gå i KØR, skriv msconfig-start fjern fluebenet i msn
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:12 #5
du kan dog godt skjule det lille ikon ude ved uret
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:12 #6
peet49, det stopper den jo i at starte
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:14 #7
den skal stadig virke osv... den skal ikke deaktiveres på nogen måde! jeg ønsker blot at den ikke figurere nede i proceslinien!
fx kan jeg i winamp ændre den til kun at vises nede ved uret så den ikke fylder!
ventrilo har også sådan en funktion og mange andre... det må ku laves på en måde
Avatar billede peet-49 Novice
07. oktober 2004 - 22:15 #8
Ja-det kræver, at du aktiverer msn, når du vil bruge det, der gør du under programmer.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:17 #9
ihh tror ikke du forstår mig peet49! laver lige et screenshop
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:20 #10
http://local.alnet.dk/msn.jpg <-- der kan du vist se det :)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:21 #11
Avatar billede tonnym Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:22 #12
Ci vælg egenskaber for din menu bar, og vælg skjul processbar/tilpas, der kan du vælge om du ønsker at skjule det altid eller ej.
Avatar billede tonnym Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:22 #13
skjul inaktive ikoner hedder den da... sorry
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:23 #14
nej tonny det er dem ude ved uret...
Avatar billede duck35 Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:24 #15
Du kan jo slukke skærme, hæ hæ  c",)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:24 #16
elskermad hvis du mangler plads kan du også fjerne start knappen med dette tool :-) :

http://www.download.com/Start-Killer/3000-2342-10300768.html?tag=lst-0-15
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:24 #17
det er ikke ikonerne ved uret! det er knapperne såsom den for IE med Eksperten, og fx et word-dokument og andet... se link... :D

kigger lige på det program skarvenneverdies
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:25 #18
hehe kan skam ikke undvære min startknap ;) hvis du ved hvormange genveje jeg gemmer rundt omkring for hurtigt at kunne starte et program så ville det være en dum ide ;)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:25 #19
slukke skærme ? - du mener Lukke Vinduer :-)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:26 #20
den laver en genvej til start knappen: CTRL+ESC eller WIN key  :-)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:27 #21
jeg er nødt til at smutte - kigger forbi i morgen....
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:32 #22
hehe det første program er nu meget sejt, men det er ikke det jeg leder efter... det tager alle programmer over en kam :S hvis det kun havde "gået på" msn havde det været kanont! :D
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
10. oktober 2004 - 12:13 #23
det kunne ellers ha været fedt, men lyder ikke til det er muligt :S
Avatar billede peet-49 Novice
10. oktober 2004 - 13:13 #24
Så vidt jeg kan se, kan man fjerne dem alle, eller ingen.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
10. oktober 2004 - 13:16 #25
ja :/ og det skal kun være msn-knappen... lidt træls når de alle forsvinder i systrayen!