Avatar billede darkstar Nybegynder
30. september 2004 - 23:39 Der er 1 løsning

Hvorfor så sløv?

Hej.

Jeg er for nyligt lige gået over til Xchat fra mIRC, og jeg undrer mig over en ting. Når jeg har været på en kanal et stykke tid, og der er blevet skrevet en del, så begynder den at blive lidt sløv i det når nyt tekst kommer frem i vinduet.
Med det mener jeg, at når en eller anden på kanalen (mig selv evt) skriver noget, og sender det så det kommer frem, så ser det ud som om den opdaterer vinduet langsomt.. Er der nogle der har en ide til hvordan det kan løses eller kan fortælle mig hvorfor den gør det?

Danni
Avatar billede darkstar Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:08 #1
her sker vist ikke noget.. jeg lukker