Avatar billede mckim Nybegynder
30. september 2004 - 19:44 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Slette messenger

Når jeg tænder windows (og der er internet), så åbner min pc selv en skjult messenger, som ser ud til at være en gammel udgave. Hvordan sletter jeg det, så jeg kun kan bruge version 6.2, som jeg jo selv skal åbne?
Avatar billede arlet Juniormester
30. september 2004 - 19:50 #1
Start - kør og skriv: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2004 - 19:51 #2
Det er sikker Windows messenger du mener
tryk på start -> kør kopier følgene ind i feltet: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Tryk enter..
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2004 - 19:53 #3
Der kommer en meassage box frem som melder en fejl.
Dette er helt ok. Bare klik OK. Så er Messenger afinstalleret..
Avatar billede mramager Nybegynder
30. september 2004 - 19:56 #4
Nogengange er et program ikke slet helt i computeren, selvom man alligevel har slette programmet.
Prøv programmet RegCleaner, den går ind og sletter den rigtigt.
http://www.tryus.dk/regcleaner.asp
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2004 - 20:04 #5
Didn't see you there, arlet ;)
Avatar billede mckim Nybegynder
03. oktober 2004 - 15:18 #6
Svarer i ikke lige?
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2004 - 15:28 #7
Jo..
Svar..
Så du fik det til at virke?
Avatar billede arlet Juniormester
03. oktober 2004 - 15:30 #8
Jeps
Avatar billede mramager Nybegynder
04. oktober 2004 - 09:00 #9
Håber du fandt ud af det...
Avatar billede mckim Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:00 #10
Jeps det virker. Godkender først nu, da jeg først lige er kommet hjem fra Ungarn.