Avatar billede guni1946 Nybegynder
07. september 2004 - 09:22 Der er 4 kommentarer

Kan ikke fjerne jonto

Mit problem er at jeg på et tidspunkt opretted en konto for min Hotmail konto. Mappen vises i venstre side, MEN jeg kan ikke se kontoen under Funktioner, konti???? Jeg ønsker at blive fri for den Hotmail mappe, men hvis jeg højreklikker på den og vælger Luk får jeg besked om at kontoen skal fjernes for at mappen kan fjernes. Det er problemet da jeg jo netop ikke kan se Hotmail kontoen under konti.
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
07. september 2004 - 09:31 #1
Der skulle gerne være en funktion under din hotmail (højre klik på hotmail konto) der hedder fjern konto.
Avatar billede buddy45 Juniormester
07. september 2004 - 09:56 #2
Prøv igennem Start - Indstillinger - Kontrolpanel - Post om du kan fjerne den her.
Avatar billede guni1946 Nybegynder
07. september 2004 - 13:18 #3
buddy45 > Nej, kontoen optræder ikke der heller. Hvordan kan jeg lave en komplet afinstallering af Outlook. Jeg har prøvet at afinstallere den på normal vis, men når jeg så geninstaller den har den de samme objekter som før. Jeg vil gerne kunne afinstallere den totalt, dvs. fjerne rub og stub. Er der en smart måde til at gøre dette?