Avatar billede fusentasten Nybegynder
31. august 2004 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hotmail er begyndt at vise mine pop3 mails

Hej eksperter

Kan nogen fortælle mig, hvorfor mine almindelige mails fra min pop3 konto nu pludselig er begyndt at dukke op i min hotmail?

Når jeg modtager en "normal email" dukker der nu pludselig også den der lille "alert" op nederst til højre i skærmne og siger, at "jeg har modtaget en meddelse fra den og den".

Jeg modtager altså mails både i min Outlook og i min Hotmail.

Jeg benytter mig af Messenger 6.2 (ikke plus versionen) og MS Outlook og har også Outlook Ekspress installeret, som jeg bruger til lidt news.

Kan nogen hjælpe?

mvh Bo
Avatar billede fusentasten Nybegynder
31. august 2004 - 12:51 #1
(Problemet opstod i fredags, da jeg rodede med nogle mail konto i Outlook Ekspress)
Avatar billede rossonero Nybegynder
31. august 2004 - 12:57 #2
Så har du jo selv skrevet løsningen :) - du har åbenbart valgt at vidersende mails fra din outlook til din msn
Avatar billede fusentasten Nybegynder
31. august 2004 - 13:03 #3
nej sgu. :-)
Jeg rodede med nogle andre pop3 konti i fredags, og kun i Outlook Ekspress. Ikke i denb "rigtige" Outlook

Men MSN viser mails fra min "normale" Outlook konto (pop3). Jeg har slettet de andre konti i Ekspress, der tilsynelandende startede problemet, men det er der stadig.

Kan det være fordi, at jeg bare har Ekspress kørende?!

Også selv om jeg har slettet alle de konti jeg oprettede i fredags.
Avatar billede fusentasten Nybegynder
01. september 2004 - 15:33 #4
lukker