Avatar billede hapsdude Nybegynder
18. august 2004 - 22:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

min vens browser laver noget underligt

Jeg har en ven som har nogle problemer med sin browser... er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt når skærmen ser ud som i dette link: http://www.upit.dk/u/Screenshot.JPG  ???

vinduet er maksimeret men der mangler nogle cm i toppen :S
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2004 - 22:32 #1
Peg med markøren på overkanten af ruden (så den den bliver til en dobbelt-pil) og træk ruden op
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2004 - 22:33 #2
Der ser faktisk ud til at passe med startbjælken, prøv at trække den op i toppen - luk IE og træk bjælken ned på plads igen og se om det hjælper.
Avatar billede buddy45 Juniormester
18. august 2004 - 22:36 #3
Gendan Browseren. Træk den til helt op i toppen på Skrivebordet og Maximer igen
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. august 2004 - 22:38 #4
Han kører med nogle ekstremt store ikoner, men er det det der er problemet ?
De kan sættes i egenskaber for skærm, fanebladet udseende, knappen avanceret, vælg ikon under Element. Min står på 32.
Avatar billede hapsdude Nybegynder
18. august 2004 - 22:46 #5
buddy45: jep det fik det til at virke. Bare kast et svar og så får du dine point :)
Avatar billede hapsdude Nybegynder
18. august 2004 - 22:47 #6
og selvfølgelig også tak til jer andre der kom med svar  :)
Avatar billede buddy45 Juniormester
18. august 2004 - 22:49 #7
Jeg siger mange tak :o)