Avatar billede sjh Nybegynder
27. juli 2004 - 23:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ZoneAlarm smadder mine filer

Jeg har nu lige meste et php-script fordi ZoneAlarm pludselig blokker..

Nogle som lige kan hjælpe mig med at indstille ZA..

Normal står den på Medium.. men det tør jeg ikke mere efter at mit script røg..

Nu har jeg sat den til: (Firewall OFF)
Internet Zone Security -> Lav: Caution! Firewall is off
Trusted Zone Security -> Lav: Caution! Firewall is off

Jeg køre gennem min server som er tilsluttet til Internettet og har aldrig haft det problem..

Den siger også at (192.168.0.12 / 255.255.255.0) er Internet Zone ???
Avatar billede sjh Nybegynder
27. juli 2004 - 23:56 #1
Skulle måske lige sige at jeg rediger php-script over netværk..
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
28. juli 2004 - 01:39 #2
Hvilket type nummer har din Zonealarm, 4.5 eller 5.0 ?
Avatar billede sjh Nybegynder
28. juli 2004 - 03:02 #3
ZoneAlarm version 5.0.590.043 (Ikke PRO)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
28. juli 2004 - 11:05 #4
Så er det derfor. 5.0 har stadig en masse bugs. Det anbefales at gå tilbage til den gamle version indtil det bliver lavet. http://forums.zonelabs.com/zonelabs/board/message?board.id=inst&message.id=17994
Gode råd Om ZA her http://don.hoover.net/index.html.
Avatar billede sjh Nybegynder
28. juli 2004 - 13:15 #5
okæææ hvor kan jeg så lige downloade en gammel version??
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
28. juli 2004 - 13:21 #6
Nederst på siden, på det det øverste link.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
28. juli 2004 - 13:29 #7
Iøvrigt, du kan nuke 5.0 på den måde der er beskrevet. Jeg afinstallerede bare normalt, og installerede den gamle. Virkede fint.
Avatar billede sjh Nybegynder
28. juli 2004 - 13:30 #8
Takker mange gange.. så var det nok derfor den ikke kunne huske de programmer jeg havede slettet fra listen :-)
Avatar billede sjh Nybegynder
28. juli 2004 - 13:33 #9
hvad mener du med nuke 5.0??
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
28. juli 2004 - 13:40 #10
Ehh, amerikansk slang,sorry, fjerne den helt, uden der er evt. rester tilbage. Zonealarm har ry for at den kan være svær at fjerne helt,men jeg har nu ikke haft problemet. Nu har du du den ihvertfald, hvis der skulle være problemer. Tak for point.
Avatar billede sjh Nybegynder
28. juli 2004 - 13:45 #11
okææ jeg Uninstalleret AZ.. 5.0.590.043 og genstarted Installerede så 4.5.594.000. Nu prøver jeg så med den :-)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
28. juli 2004 - 14:07 #12
Det virker forhåbentlig, bare lidt øv at skulle starte forfra med indstillinger og tilladelser osv. Underligt at ZA ikke har taget 5.0 tilbage, indtil problemerne var løst.