Avatar billede guni1946 Nybegynder
23. juli 2004 - 17:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Plugins eksisterer ikke mere

Da jeg har været nødt til at geninstallere Windows XP + Office XP har jeg fået et problem i Outlook 2002. Problemet er at jeg har brugt Genie-soft til at tage en backup før jeg geninstallerede og brugte Genie-soft til at lægge data tilbage i Outlook 2002. Det problem der opstår er at der nu mangler plugins (Quick View Plus + diverse McAfee plugins), så jeg får fejlmeddelelser når jeg åbner Outlook 2002. Ret irriterende. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere Outlook 2002, men problemet består stadig selvom jeg kun genskaber adressebogen i Outlook med Genie-soft. Er der nogen der ved hvordan jeg i Outlook kan fortælle at jeg ikke længere vil bruge de manglende plug-ins?????
Avatar billede guni1946 Nybegynder
23. juli 2004 - 17:31 #1
Hvis jeg benytter Outlook Express har jeg ikke problemet (naturligvis) men jeg kan ikke få importeret adressebogen fra Outlook 2002 til Outlook Express (ret irriterende da det ser ud som om den godt vil importere, der kommer bare ingen kontaktpersoner ind).
Avatar billede guni1946 Nybegynder
02. august 2004 - 03:09 #2
Har selv fundet løsningen.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester