Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
17. juli 2004 - 03:29 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

1tegration notes design

Sad lige og læste en tråd fra sidste måned:
http://www.eksperten.dk/spm/511848

Hvis i lige læser lidt på det ovenstående emne, kan i se at ulrikhjul siger at 1tegration notes er mitac computere.
Jeg har nemlig også selv overvejet at købe en 1tegration note, og da jeg så dette indlæg og fandt nogen billeder af mitac bæbare, tænkte jeg på hvilket af de to designs der er på mitac bærbare, har en 1tegration note 8000?
Ud fra billedet at se på 1tegration.dk er det den helt lyse, men hvis man kigger på specs wulfs.dk, så kan man se at computeren med de samme specs som 1tegration note 8000 i den mørke farve.
Jeg synes personligt at den mørke er en del kønnere end den lyse.

Nogen der ved noget om det?
Avatar billede freehelp Praktikant
17. juli 2004 - 10:47 #1
Jeg fatter ikke helt spørgsmålet??

Det er mig der kommenterede i den anden tråd under navnet Ird - og jeg står stadig ved de indlæg.
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
17. juli 2004 - 10:53 #2
Ja, min fejl. Havde taget fejl af navnene.
Altså mit spørgsmål er ganske enkelt, om der nogen der ved hvilket design de 1tegration notes har?
Avatar billede freehelp Praktikant
17. juli 2004 - 10:57 #3
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
17. juli 2004 - 11:00 #4
Citat fra mig selv:
"Ud fra billedet at se på 1tegration.dk er det den helt lyse, men hvis man kigger på specs wulfs.dk, så kan man se at computeren med de samme specs som 1tegration note 8000 i den mørke farve."
-----
Jeg synes bare det 1tegration virker lidt amatøragtigt, man ved ikke helt hvad det er man køber. Derfor kunne det også være man skulle finde et andet sted.
Avatar billede freehelp Praktikant
17. juli 2004 - 11:03 #5
Jeg synes dine betragtninger er super gode.
Det er heller ikke et sted jeg selv ville handle.

Det er jo ikke bare et spørgsmål og tilbud - men et tillids spørgsmål.
Jeg ville helt klart tage et mærke som nok er lidt dyrere - men helt klart mere respekteret

//Freehelp
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 10:07 #6
Har du brug for yderlige hjælp???
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
21. juli 2004 - 16:24 #7
Nej :D
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 16:25 #8
Ønsker du ikke mere hjælp - så smid et svar selv - markere dit eget navn i boksen til venstre og tryk acceptere.
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
21. juli 2004 - 17:28 #9
-
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
21. juli 2004 - 17:29 #10
svar
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
21. juli 2004 - 17:30 #11
Tak for påmindelsen freehelp :D
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
21. juli 2004 - 17:30 #12
-
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
21. juli 2004 - 17:31 #13
Hmm... Hvorfor kan jeg ikke acceptere mit svar?
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 17:32 #14
Du skal markere dit navn til venstre :-)
Avatar billede khrusjtjov Nybegynder
21. juli 2004 - 17:32 #15
Sådan der :D Takker!
Avatar billede freehelp Praktikant
21. juli 2004 - 17:50 #16
Cool :-)

Tak for karma hvis du smed på mig tidligere

Ha det godt

//Freehelp