Avatar billede delax Nybegynder
12. juli 2004 - 12:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft VBScript runtime (0x800A01AD)

Problem:
Min IIS ville ikke starte . . . jeg afinstallerede den og .NET framework 1.1 og geninstallerede IIS og får nu denne fejl Microsoft VBScript runtime (0x800A01AD)

Min IIS har kørt fint indtil jeg installerede SQL server 120 dages trial, eller det er hvertfald efter det at problemet er opstået. ASP.NET har også virket inden SQL server installationen men det er ikke sikkert det er den SQL server installation der har gjort det.

Jeg har afinstalleret .NET framework 1.1 og IIS og geninstalleret IIS.

Jeg får denne fejlmeddelelse fra "http://localhost/" ( uden .NET framework 1.1 )

Fejltype:
Microsoft VBScript runtime (0x800A01AD)
ActiveX component can't create object: 'Scripting.FileSystemObject'
/localstart.asp, line 46
Avatar billede bredum Nybegynder
13. juli 2004 - 14:40 #1
Avatar billede delax Nybegynder
13. juli 2004 - 15:23 #2
Har selv fundet ud af det.
Avatar billede lmborch Nybegynder
20. maj 2005 - 17:05 #3
Hvad var løsningen? Har selv samme problem?
Avatar billede delax Nybegynder
22. maj 2008 - 17:00 #4
lukket