Avatar billede skovnoia Nybegynder
02. juli 2004 - 16:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

anbefaling af pc

jeg skal ha en ny computer, men jeg har ikke vildt meget tjek på de specifikke forskelle på proccesere,bundkort og ram...

jeg læste i et andet indlæg om www.shg.dk skulle være god til selv at samle..
har stenet lidt rundt på siden, men meget af det ved jeg slet ikke noget om...
jeg har ca tænkt at bruge 4000-5000.
jeg laver musik, så en hidsig cpu, og et motherboard der snakker godt med lydkortet, både internt og externt lydkort!

og så kan man jo heller ikke lade vær med at spille lidt counter strike og black n white i ny og næ... så et ok grafikkort kunne være dejligt men ikke SÅ vigigt!!!

og min.120gb harddisk!

UDEN SKÆRM
og tastatur men med optisk mus...
hvis en ville hjælpe ville det være dejligt...
ogsaa gerne med lidt forklaring om de enkelte dele, hvis i gider selfølgelig!! vil jo gerne vide mere om det!!!

jeg har ogsaa tænkt på at samle den selv, for at lære noget om det... er det svært.??? er der ikke en samle anvisning, lidt som i IKEA :)hehe...
bare så man ikke står totalt på bar bund med det..
men som udgangs punkt skal den helst være samlet!!!!

TUSIND TAK!!!
Avatar billede hldc Nybegynder
02. juli 2004 - 17:09 #1
Avatar billede tubber Juniormester
02. juli 2004 - 17:20 #2
Du kan selv samle din computer på shg under menupunktet saml selv......

Kig evt. her:
http://www.eksperten.dk/spm/515679

Det er en PC samlet på SHG i den box til ca. 5000
de tager så yderligere 450 for at samle den...

/Tubber
Avatar billede skovnoia Nybegynder
09. november 2004 - 11:59 #4
lukker