Avatar billede hanloven Mester
17. juni 2004 - 21:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med windows messenger

Hej eksperter.

Jeg er røget i et lille problem hos en kammerat, da jeg ville installere Windows Messenger.. Jeg har registreret mail adressen og fået det hele igang. Problemet er bare at jeg ikke modtager den mail som skal aktivere messenger...

Kan man ikke rekonfigurere sine settings, så mailen sendes igen, eller slette sin konto og forsøge igen forfra ??

Håber nogle kan hjælpe.

//Hanloven
Avatar billede fbisen Nybegynder
17. juni 2004 - 22:06 #1
Man kan i hvert fald (rimeligt nemt) få microsoft til at sende en mail igen. Jeg kan bare ikke huske hvordan. Men jeg ved man kan!
Avatar billede hanloven Mester
17. juni 2004 - 22:10 #2
Har du mulighed for at finde ud af hvordan?? Så er du dagens mand i skysovs :-)
Avatar billede buddy45 Juniormester
17. juni 2004 - 22:19 #3
Hvis du allerede har registreret emailadressen på passport og messenger stadig skriver 'ikke registreret' så prøv at lukke messenger ned og op igen.
Avatar billede buddy45 Juniormester
17. juni 2004 - 22:21 #4
Med registreret mener jeg bekræftet....
Avatar billede hanloven Mester
17. juni 2004 - 22:22 #5
Det har jeg prøvet, uden resultat.. Er lige off line et par timer..
Avatar billede buddy45 Juniormester
17. juni 2004 - 22:23 #6
Så er det nemmeste bare at lave en ny...
https://register.passport.net/default.srf?sl=1
Avatar billede hanloven Mester
17. juni 2004 - 22:25 #7
Tak for forslagene indtil videre, vender lige tilbage hurtigst muligt :-)
Avatar billede knighten Nybegynder
18. juni 2004 - 14:28 #8
På denne medlemsservice for passport .NET kan du administrere din konto, bla. slette den og lave din adgangskode om. Du får en ny bekræftigelse hvis du vælger at lave dit password om.
http://memberservices.passport.net/memberservice.srf?lc=1030

Ellers er der nok en mailadresse på passports side du kan skrive til og bede om en ny. http://memberservices.passport.net/default.srf?lcid=1030
Avatar billede hanloven Mester
18. juni 2004 - 16:29 #9
Tak for de mange gode tip.. Har fået lidt travlt, men vender tilbage indenfor de næste dage..
Avatar billede hanloven Mester
22. juni 2004 - 10:42 #10
Så fik jeg styr på problemet. Jeg forsøgte at oprette kontoen via en ofir-mail... Det kan jo åbenbart ikke lade sig gøre (man får ihvertfald ikke en mail man skal bekræfte..) - Så da jeg ændrede mailadressen, fungerede det hele :-)

Knighten, vil du ligge et svar? - så får du lige nogle point, da det var dig der gav mig "nøglen" til at få det løst :-)

Tak 4 hjælpen.
Avatar billede knighten Nybegynder
27. juni 2004 - 01:53 #11
Svar...
Det var godt du fik løst problemet :)