Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2004 - 13:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

linksys wrt54g router

er en linksys wrt54g noget værd når vi snakker om sikkerhed ,så kan vi vel ligså godt beholde tdc´s efficent router ?

den har vel ikke nogen former for firewall indbygget ?

hvad nu da den ikke har wpa sikkerhed men kun wep som er det gamle system

er denne ikke bedre BEFSX41 da det er en rigtig firewall ?
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2004 - 18:37 #1
ved i noget om denne model ?
Avatar billede rebecca Novice
18. juni 2004 - 00:29 #2
Linksys router WRT54G har indbygget firewall og har WPA+WEB+RADIUS sikkerhed
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2004 - 23:03 #3
BEFSX41  står som den enste firewall fra linksys
Avatar billede rebecca Novice
19. juni 2004 - 00:55 #4
Ikke helt rigtigt der er også denne>>
54 Mbit trådløs VPN router

Vare nr. WRV54G

54 Mbit trådløs VPN router med SPI firewall
Avatar billede rebecca Novice
19. juni 2004 - 01:01 #5
Desuden så er wrt54g routeren udstyret med NAT og der er indbygget firewall,se herunder dette er en kopi af hjælpeteksten  der følger med routeren

Firewall

Block WAN Request
By enabling the Block WAN Request feature, you can prevent your network from being "pinged," or detected, by other Internet users. The Block WAN Request feature also reinforces your network security by hiding your network ports. Both functions of the Block WAN Request feature make it more difficult for outside users to work their way into your network. This feature is enabled by default. Select Disable to disable this feature.

Check all the values and click Save Settings to save your settings. Click Cancel Changes to cancel your unsaved changes.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2004 - 19:08 #6
ok iorden

dvs den er bedre end den efficent router vi har fra tdc

ved du om der findes opskrifter til hvordan man sætter det trådløse op til og køre på både det gamle 802.11a og g system ?
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2004 - 19:08 #7
husk og lægge et svar Rebecca
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2004 - 14:31 #8
vil du ikke have lidt poing "Rebecca"
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2004 - 19:53 #9
lukker men du må gerne få lidt poing for dit forsøg på en løsning så sig lige til rebecca