Avatar billede helfri Nybegynder
12. juni 2004 - 12:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

opdatering af msn

jeg opdaterde fra msn 4,6 til 6,2 og nu har jeg to msn ved uret hvordan fjerner jeg den gamle version så den ikke starter sammen med 6,2?
Avatar billede thedeathart Nybegynder
12. juni 2004 - 12:43 #1
Det bedste du kan gøre er at uninstalle begge to, og så installere 6.2

kontrolpanelet -> tilføj/fjern programmer.
Avatar billede buddy45 Juniormester
12. juni 2004 - 12:44 #2
Du kører både Windows messenger og MSN messenger. I windows messenger vælger du Funktioner - Indstillinger og på fanen Indstillinger fjerner du de to øverste flueben.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juni 2004 - 12:45 #3
Prøv at starte version 4.7 op og gå derefter ind i Funktioner | indstillinger | generelt. Der kan du sætte om den skal starte op automatisk osv
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juni 2004 - 12:49 #4
For lige at uddybe thedeathart's kommentar mht at uninstalle, så kan du fjerne 4.7'eren inde i tilføj/fjern programmer | windows komponenter. 6.2'eren kan fjernes i tilføj|fjern programmer.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. juni 2004 - 12:57 #5
Start -> kør -> Skriv:

rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Nu skulle Windows messenger 4.6 være afinstalleret
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. juni 2004 - 13:02 #6
Windows messenger og MSN messenger er to forskellige programmer, så synes da det er lidt underligt at I vil have ham til at afinstallere MSN messenger 6.2 og derefter skal til at installere den igen. Han skal jo bare fjerne Windows Messenger - ved at bruge mit forslag eller igennem windows komponenter.
Avatar billede helfri Nybegynder
12. juni 2004 - 13:07 #7
tonnybrandt opret et svar tak for hjælpen :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. juni 2004 - 13:09 #8
helfri >> Jeg vil anbefale dig at afinstallere windows messenger 4.6 istedet for at sige den ikke skal starte - hvis det er hvad du har gjort,
Avatar billede knighten Nybegynder
12. juni 2004 - 15:36 #9
Dette er fremgangsmåden microsoft foreslår man bruger for at forhindre Windows Messenger 4.7 i at starte i Xp.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;302089
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juni 2004 - 21:36 #10
Her kommer et svar