Avatar billede fedtpelsen Nybegynder
11. juni 2004 - 12:32 Der er 1 løsning

problemer med xdcc

Jeg var ved at få sendt en fil via mIRC, så stoppede jeg overførslen for at reboote, og nu kan jeg ikke få "fat" i filen igen. Botten vil sende mig filen så snart jeg beder om den, men der kommer ingen get-box. Jeg kan fint hente andre filer, og jeg kan også hente selve filen igen hvis blot jeg flytter det af den jeg i forvejen har hentet væk fra download-mappen. Jeg mangler 0.01 gb af 2.04 gb så det er lidt fesent at skulle starte forfra.
Avatar billede fedtpelsen Nybegynder
11. juni 2004 - 13:06 #1
Jeg har fundet ud af problemet selv, det er fordi filen er kommet fra flere sources og det kan snildt gå galt.