Avatar billede para7 Nybegynder
11. juni 2004 - 11:48 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Sygate firewall smc.exe programfejl

Jeg har Sygate Personal Firewal, den gratis. Den har kørt fint indtil nu, efter jeg fik installeret noget software/drivere til et kamera og en del windows update ting.
Ved opstart af pc og genstart af Sygate kommer et skilt:
smc.exe - Programfejl
Instruktionen ved "dit" refererede hukommelse ved "dat". Hukommelsen kunne ikke "read".
Klik op OK for at afslutte programmet.
Klik på Annuller for at udføre fejlfinding i programmet.
Skiltet kommer to gange.
Når jeg har sagt OK lukker firewallen.

Nogen ideer ?
Avatar billede para7 Nybegynder
11. juni 2004 - 11:49 #1
Jeg har prøvet at af- og geninstallere firewallen uden nogen ændring.
Avatar billede para7 Nybegynder
11. juni 2004 - 11:51 #2
Windows XP pro har jeg. Og jeg har ingen ? under Enhedshåndtering.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. juni 2004 - 12:20 #3
Her du set om der er kommet en ny version til sygaten på sygates hjemmeside. Hvis det er tilfældet, så download denne og prøv at installere.

Hvis det ikke virker, så afinstaller, lav en repair af XP og prøv at geninstaller
Avatar billede para7 Nybegynder
11. juni 2004 - 13:35 #4
Tak bufferzone
Der er ingen ny version. Hvordan laver jeg repair af XP?
Avatar billede para7 Nybegynder
11. juni 2004 - 13:43 #5
Jeg fandt noget om det her: http://www.eksperten.dk/spm/496343
Avatar billede para7 Nybegynder
11. juni 2004 - 14:16 #6
Jeg kørte sfc /scannow fra Kør i Startmenuen. Den kørte fra winXP cdrommen længe og kontrollerede om filer var i korrekte versioner. Ved slut forsvandt den bare.
Avatar billede para7 Nybegynder
11. juni 2004 - 16:44 #7
Det kan måske være software og driver til et digital videocamere (Panasonic DV-M30) jeg netop før fejlen har installeret. Det vil ikke fungere ordentligt og vil heller ikke rigtigt afinstalleres.
Avatar billede para7 Nybegynder
22. juni 2004 - 09:18 #8
Jeg har installeret Outpost firewall i pro udgaven og den kører godt. Tak for hjælpen. Så vi må hellere dele pointene.