Avatar billede lmborch Nybegynder
09. juni 2004 - 08:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iframe uden src

Hej,
Jeg vil høre om det er muligt at gøre noget lignede, sådan at indholdet udenfor og indefor iframen kan komme fra samme fil.
F.eks:
  <iframe>
    Mit indhold, blah, blah
  </ifram>
Avatar billede thb Nybegynder
09. juni 2004 - 10:03 #1
Det du viser imellem <iframe> og </iframe> er vist den kode der vil blive vist hvis en browser ikke understøtter iframe, så nej det vil jeg ikke mene at du kan..

Thomas
Avatar billede skovenborg Nybegynder
09. juni 2004 - 12:13 #2
Hvad vil du egentlig også opnå med det? Hvis du gerne vil have at noget tekst ligger indeni et element som du så kan scrolle på kan du jo bare gøre sådan her:
<div style="width:500px;height:300px;overflow:auto;">Mit indhold blahblah</div>

Hvis indholdet i div'en fylder for meget kommer der her en lille fin scrollbar på - hvis det altså er det du vil opnå
Avatar billede lmborch Nybegynder
10. juni 2004 - 09:47 #3
Tak Skoveborg, det har løst mit problem, jeg kendte bare ikke til muligheden med overflow:auto.
Send et svar.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
10. juni 2004 - 13:32 #4
værgso' da :-)