Avatar billede trendt Nybegynder
26. maj 2004 - 19:57 Der er 7 kommentarer

vis filer i en mappe feks www.trendt.dk/test

Hej :)

Jeg prøver at få lov til at komme ind til en fil (Mikrobiologi rapport3.doc) jeg har lagt i en mappe under mit domæne www.trendt.dk/test men jeg får en 403 når jeg prøver ... er det noget jeg skal rette i .htaccess eller noget helt andet?

Hygge

Mads
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. maj 2004 - 23:57 #1
Der findes ingen fil der hedder det.. Prøv at kontrollere om du husker rigtigt
Avatar billede trendt Nybegynder
27. maj 2004 - 00:02 #2
Det er skam bare fordi jeg havde slettet den ... har fundet på en anden løsning med noget php. Men det undre mig stadig - det kan vel kun være i .htaccess fejlen ligger? www.trendt.dk/test er lavet igen
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. maj 2004 - 00:06 #3
er doc filen også på plads igen? Det var der hele fejlen lå korrekt?
Avatar billede trendt Nybegynder
27. maj 2004 - 00:09 #4
.doc filen er på plads. Problemet er at jeg ikke kan få lov at se hva der ligger i mappen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. maj 2004 - 00:11 #5
På den led, så var jeg igang med en anden fejlsøgning :)

Hvordan ser din htaccess kode ud?
Avatar billede trendt Nybegynder
27. maj 2004 - 00:13 #6
:)

# -FrontPage-

IndexIgnore .htaccess */.??* *~ *# */HEADER* */README* */_vti*

<Limit GET POST>
order deny,allow
deny from all
allow from all
</Limit>
<Limit PUT DELETE>
order deny,allow
deny from all
</Limit>
Avatar billede trendt Nybegynder
27. maj 2004 - 00:27 #7
så er det vist sengetid ... har været til eksamen i dag så jeg er lidt  smadret :)