Avatar billede dank Nybegynder
04. april 2004 - 15:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

program til at importere 'remote' website

Skal hente et gammelt site ned, hvor jeg har mistet mine login informationer m.m.

Findes der et godt program, der kan hente hele sitet?
Avatar billede dank Nybegynder
04. april 2004 - 15:22 #1
(hvis jeg benytter IE, så bliver stierne skrevet om, hvilket jeg gerne ville undgå)
Avatar billede dank Nybegynder
04. april 2004 - 15:24 #2
hov.. det skulle have været i generel kategorien... kan jeg flytte det på nogen måde?
Avatar billede Six Nybegynder
04. april 2004 - 15:31 #3
Jeg ville prøve med programmet Black Widow.
Avatar billede jpvj Nybegynder
04. april 2004 - 15:45 #4
Hvis ikke du har FTP brugernavn/password vil du aldrig få en komplet download af et site. Alle server side filer bliver jo fortolket før du kan se dem.

Løsning: Find brugernavn/password. Hvis ikke det er muligt, så ring til udbyderen og få et nyt.
Avatar billede dank Nybegynder
04. april 2004 - 16:14 #5
Fjappe> Opretter du svar

jpvj> Det så ud til at virke fint.. Det er et gammelt site, hvor der er tale om en yderst simpel struktur og ingen server-side script sprog der bliver fortolket. :)

Så det virkede fint...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. april 2004 - 16:35 #6
Jeg ville nok anbefale WebZip, daden er mere brugervenlig: http://www.spidersoft.com/webzip/

Tag tour'en for at få det meste ud af programmet: http://www.spidersoft.com/webzip/tour/tour1.asp
Avatar billede Six Nybegynder
04. april 2004 - 16:45 #7
svar :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. april 2004 - 16:54 #8
fjappe> Prøv igen ;-)
Avatar billede Six Nybegynder
04. april 2004 - 17:59 #9
igen igen :) hehe
Avatar billede Six Nybegynder
04. april 2004 - 19:49 #10
takker for point :)
Avatar billede jpvj Nybegynder
05. april 2004 - 09:04 #11
dank> Hvis det kun er HTML sider, så er der ingen problemer.

Jeg ville i så fald anbefale TeleportPro, men det er kun fordi jeg ikke kender andre.