Avatar billede fedtmulen Nybegynder
02. april 2004 - 10:19 Der er 12 kommentarer

Sidst set

jeg vil gerne have mulighed for at kunne arrengere mine kontakter på men efter hvorlænge siden det er de er logget på.
kan ikke det normalt .. men håber der findes en patch plugin eller script .. whatever ... det ville gøre det hele meget nemmere at se hvem man skal slette for at få plads til flere.. jeg har 150 kontaker tilføjet .. og over 200 som har tilføjet mig .. hmm ... så derfor HJÆÆÆLP ... sætter 180 points .. ( alle mine ) ... for VIL have det virker ..
Avatar billede knighten Nybegynder
02. april 2004 - 13:33 #1
Jeg ved man kan gøre noget ligende med Messenger Plus.
Man kan ikke ordne kontakpersonerne som du siger, men kun kontrollere personerne enkeltvis.

Jeg har ikke hørt om et plugin der kan det, men prøv at se på www.mess.be
Avatar billede fedtmulen Nybegynder
02. april 2004 - 15:13 #2
jeg har ledt på den side :( intet
Avatar billede knighten Nybegynder
02. april 2004 - 16:38 #3
Man kan med plus.
Man kan se en kontaktoversigt, hvor du kan arrangere kontaktpersonerne efter hvor lang tid siden det er de har logget på og hvor lang tid siden du har haft en samtale med dem.
Men det er stadig ikke i kontaktlisten, det er et vindue for sig selv, men det er jo i virkeligheden også fint nok hvis bare det er for at finde ud af hvem du vil slette fra din liste.
Avatar billede fedtmulen Nybegynder
02. april 2004 - 20:45 #4
jeg vil gerne kunne arrangere dem som i mine mapper med filerne .. hvor man arrengerer efter sidst anvendt .. hvis man så kunne arrengere automatisk at dem som det er længest tid siden som har logget ind lå neders  i offline buknen var dem som havde været offline i længest tid og øverst omvendt ... hvis i forstår
Avatar billede knighten Nybegynder
03. april 2004 - 00:04 #5
Har ledt næsten alle steder og jeg har ikke kunne finde noget.
Så umiddelbart tror jeg at svaret er nej! - desværre.
Avatar billede fedtmulen Nybegynder
03. april 2004 - 00:14 #6
damn... kunne ellers være et nice plugin til msn,.. så kan man jo se hvilke af ens kontakter som er stoppet .. har en på ignorer måske ..osv ..
Avatar billede knighten Nybegynder
03. april 2004 - 00:20 #7
På mess.be ved jeg du kan hente et plugin der kan fortælle hvem der har blokeret dig.
Avatar billede knighten Nybegynder
03. april 2004 - 00:36 #8
Noroom's ListCleaner [BETA]
This program can detect which contacts have deleted you from their contact lists, and you can manually choose to delete them from your Contact List, Reverse List, Allow List or Block List. Each email address you delete will remove about 40~50 characters from the data sent when receiving a new list on sign-in, which will result in speeding up sign-in process. Read ListCleaner Readme.txt for more info.

Det her kunne måske være noget... det er godt nok kun en beta.
Avatar billede knighten Nybegynder
08. april 2004 - 13:40 #9
Har du fundet ud af noget ?
Avatar billede fedtmulen Nybegynder
08. april 2004 - 13:42 #10
nej desværre :(  det er mega nederen.. man burde kunne arrengere efter hvor længe de har været online og været offline :/
Avatar billede knighten Nybegynder
08. april 2004 - 13:45 #11
ja - det har du ret i. Men jeg er ked af jeg ikke kunne hjælpe.
Husk at sætte løsningen herind hvis du finder ud af det, der er garanteret andre der kunne tænke sig den samme funktion.
Avatar billede fedtmulen Nybegynder
08. april 2004 - 13:47 #12
jepz klart da :)