Avatar billede scorpio_5250 Nybegynder
28. marts 2004 - 22:43 Der er 2 kommentarer

Resultat af formular

Hej "Haj" !

Har en formular, hvor bruger indtaster data. Formularen genererer et resultat der mailes til mig. Jeg har et program der i dette resultat kigger efter "/" i dataene.

Mit problem: Frontpage formularen giver dette resultat (eks):
navn: mr. x
skal give:
navn/ mr. x

Hvordan får jeg givet formularen den egenskab, at den erstatter ":" med "/" ??
Avatar billede Kengun Praktikant
29. marts 2004 - 07:41 #1
måske med noget php/asp haløj. tror ik frontpage har mulighed til at klare det :-/
Avatar billede Slawomir Seniormester
30. marts 2004 - 21:51 #2
tja, hvis det ikke lykkes første gang må man jo bare prøve igen *S*

http://www.eksperten.dk/spm/483280

scorpio_5250 --> luk venligst denne da du har fået svar