Avatar billede hrc Mester
19. marts 2004 - 11:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udløbstid på åbne spørgsmål.

Jeg oplever relativ tit at der stilles spørgsmål og at der intet sker med de svar der lægges.

Kan man ikke lave en "nedtællings"-mekanisme (f.eks. kl. 5 over 12 hvor jeg normalt sidder og råber af Ekspertens opdateringenrutine) som, efter f.eks. 2 uger som åbne, fordeler de udlovede points til de givne svar?

Evt. med markering af at det er et tvangslukket spg. Det kan jo være at svarene er hen i vejret.
Avatar billede dmcn Praktikant
19. marts 2004 - 11:17 #1
Netop dette problem er et af de mest omdiskuterede på eksperten.
Tvangsfordeling af point er ingen løsning - sker det, vil sitet formentlig blive fyldt med ligegyldige svar i håb om point.
Admin arbejder på at implementere et max antal åbne spørgsmål, som burde kunne bringe problemets størrelse kraftigt ned. På den måde bliver man tvunget til at behandle gamle spørgsmål, hvis man vil åbne nye.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. marts 2004 - 12:13 #2
Uha jeg har da vidst 2 åbne...
Avatar billede hcma Novice
19. marts 2004 - 14:38 #3
nikolajdu >>  skynd dig straks at acceptere dem og få dem lukket  ;o)
Nå, 2 åbne er vist ikke så meget.  Håber at man kommer frem til en løsning som kombinerer max.antal og max. tid
Avatar billede exp Juniormester
19. marts 2004 - 14:55 #4
$max['tid'] bliver der ikke tale om, men $max['antal'] bliver implementeret (på et tidspunkt)
Avatar billede hrc Mester
19. marts 2004 - 16:11 #5
Dumt af mig ikke at tænke på at det kunne misbruges på den måde (er så ærlig så det gør ondt nogle gange).

I øvrigt er det en skam at Ekspertens force kun er her-og-nu besvarelse af spørgsmål, mens dets potentiale som videndatabase er ret begrænset, grundet de halvsvage søgemuligheder.
Avatar billede hrc Mester
18. august 2010 - 13:58 #6
Synes stadig søgning er en halvsvag omgang - lukker