Avatar billede hrc Mester
17. marts 2004 - 17:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Arkiveringsfunktion af interessante spg/svar

Jeg ved ikke om pro-abonnementet allerede har funktionaliteten, men jeg kunne godt tænke mig en arkiveringsfunktion hvor interessante svar kunne kædes med mit login.

Som det er nu, så gemmer jeg guldkornene i kodeeksempler og tilfældigt oprettede dokumenter - men det kunne ligeså godt være på Eksperten.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2004 - 18:11 #1
Jeg har også tidligere foreslået en slags bookmark funktion, men det må være druknet i mængden - anyway så har admin uhyrligt travlt med at opdatere og rette fejl - Så det bliver næppe foreløbigt.

/Nikolaj
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2004 - 18:38 #2
Ellers et rigtigt godt forslag :)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
17. marts 2004 - 19:37 #3
Ja, det må være noget der er værd at implementere i fremtidig. Det kan godt være et problem at finde rundt i de spg. man kan kommenteret i tidens løb ;-)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
21. marts 2004 - 12:16 #4
Alternativt kunne man måske udvidde søgningen, så det var muligt både at søge på spørgsmål hvor man selv deltager, og samtidig på en bestemt søgetekst.

Som det er nu, kan jeg ikke få det til at fungere i hvert fald, hvis jeg skriver en søgetekst, så er søgeteksten den eneste der bliver behandlet.
Men hvis jeg derimod kun skriver mit brugernavn i "deltagelse af" så får jeg alle de spørgsmål hvor jeg deltager... Men det tager lang tid at finde et specifikt spørgsmål når man har kommenteret over 1000 stk.

Derfor synes jeg det ville være en fordel at kunne sortere i det søgninger man laver.
Avatar billede hrc Mester
21. marts 2004 - 13:28 #5
En udvidet søgning kunne også godt indeholde en tidsafgrænsning så man, i Ellebaeks tilfælde, ikke ser alle 1000 linier. I den forbindelse ville jeg i øvrigt være glad for at se flere end 30 linier på een skærm, eksempelvis 1-200 linier.
Avatar billede hrc Mester
18. august 2010 - 13:57 #6
Nå! I vil ikke have åbne spg. Så lukker jeg da denne her - og snupper alle points selv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. august 2010 - 20:47 #7
Hey... jeg vil også have 0 point! ;)