Avatar billede sbjerre Nybegynder
23. februar 2004 - 12:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Billeder i spørgsmål

Hej Eksperten

Jeg er en ivrig bruger af eksperten.dk, og savner ofte at kunne vedhæfte billeder til et spørgsmål.

Det er ofte nemmere at beskrive et problem med et screendump, end ved at prøve at forklare fejlen vha. tekst.

Kunne det ikke være en ide til kommende opdateringer på eksperten.dk ?

Jeg tror at der er mange der vil syntes om det.

Mvh Søren
Avatar billede hcma Novice
23. februar 2004 - 13:16 #1
god ide, men hvis du står i bekneb for at uploade et billede, er der næsten altid en herinde som gerne vil lægge plads til rådighed.
bl.a. mig, da jeg har et lille site som jeg udelukkende bruger til windows-problemløsning samt diverse tests.
Min e-mail står i min profil
Avatar billede zhark Nybegynder
23. februar 2004 - 13:25 #2
Synes nok det lyder som noget af en belastning af eksperten, hvis de i stedet for et links skal til at gemme tusindvis af screendumps!
Avatar billede hcma Novice
23. februar 2004 - 13:40 #3
derfor mit tilbud  (andre tilbyder nok det samme)  ;o)
Avatar billede zhark Nybegynder
23. februar 2004 - 14:06 #4
sbjerre>
Foruden du "man" altid kan få hjælp her - som catbody også tilbyder, så  er der masser af stede der tilbyder dig gratis plads, og du har formentlig også hos din host gratis mulighed for at up-loade, som regel mindst 10MB. Jeg tror ikke det andet er realistisk at forvente.
Avatar billede exp Juniormester
23. februar 2004 - 14:30 #5
ExpUpload var engang en mulighed, men det er løbet ud i sandet... hvis nogen vil arbejde videre med det, skal de være velkomne.
Avatar billede kenp Novice
23. februar 2004 - 15:02 #6
ellers kan man altid vælge www.frac.dk der er plads til 50 mb :)
Avatar billede ird Praktikant
23. februar 2004 - 15:22 #7
lad os ikke få mere der kan sløve E formeget *G*
Avatar billede sbjerre Nybegynder
24. februar 2004 - 08:48 #8
argh come-on....

jeg tager lige hele runden...
--> Catbody, zhark, kenp: Jeg takker for hjælpen, men har i forvejen 3 websites med tilsammen over 500 MB plads, så det er ikke det der er problemet, men derimod tiden det tager at skulle uplaode et billede på et andet site osv... Ved godt at det ikke behøver tage langt tid, men det ville være noget nemmere hvis man kunne gøre det direkte på eksperten.dk når man aligevel lavede et spørgsmål derinde.

--> exp, ird: Det er vel ikke det store problem at sætte en begrænsning på hvor store de uploadede billeder må være, eller f.eks. at det kun må være jpeg's og gif'er, og så lave et script der fjerner billederne fra de spørgsmål der er svaret eller når spørgsmålene er mere end f.eks. 3 mdr gamle....

Selvfølgelig fylder billeder lidt, men hvad koster 4-8 harddiske med 200 GB, når man har IDG i baghånden. Der skal bare sælges et par bøger, så er den hjemme... :)?
Avatar billede kgp43 Nybegynder
24. februar 2004 - 09:35 #9
De kan bare lave det sådan at billedet ikke må fylde over xxx Kb og bliver slettet efter 48 timer.

- Tror nu ikke det er billedet der er problemet, men deriod trafikken.
Avatar billede exp Juniormester
24. februar 2004 - 11:05 #10
altså expupload ligger færdigt i version en-masse-nuller.1 (dvs det virker) men jeg har ikke mulighed for at hoste, og der skal nok laves en del ved det, før det virker...
Avatar billede sbjerre Nybegynder
12. april 2004 - 02:38 #11
.