Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
04. februar 2004 - 21:23 Der er 2 kommentarer

Vend om på rækkefølgen af position af spm i titelbar og mails

På ikonet nede på statuslinien og i emnefeltet i Outlook og OE ser man som regel kun den første del af titelen/emnet, hvilket som regel siger Eksperten | blablabl... og ikke mere, så man kan overhovedet ikke se, hvilket spm det egentligt er, men man er nødt til at prøve sig frem, hvis man har mange spørgsmål åbne af gangen, eller har modtaget mange mails.

Jeg ville mene, at det ville være rarere, hvis titelen/emnet var spm | underkategori | overliggende underkategori | Eksperten, altså lige omvendt end det nuværende.

Du er her : Eksperten... skal helst stadigvæk være den samme, fordi der ser man som regel hele teksten på en gang.
Avatar billede roenving Novice
05. februar 2004 - 11:50 #1
Tjah, det ville da være lækkert !-)
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
05. februar 2004 - 14:36 #2
Ja, ik' !-)