Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
04. februar 2004 - 21:05 Der er 6 kommentarer

Bekrivelse af kategori vist ved oversigt

Hvad med at lave en lille beskrivelse af, hvad hver kategori er beregnet til, altså hvilke spørgsmål man skal stille i den enkelte kategori, og så lave en lille boks, der viser den beskrivelse, hver gang man ser en oversigt over spørgsmål i hver enkel kategori.
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
04. februar 2004 - 21:08 #1
For eksempel kan jeg ikke se, hvad det egentligt er Feedback-kategorien er til, for jeg ved ikke (hvor pinligt det end er), hvad det er...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2004 - 21:14 #2
Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Design : Feedback

det er feedback på design - det siger sig selv :)
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
04. februar 2004 - 21:16 #3
Men det kunne nu godt være rart med en lidt mere uddybende beskrivelse...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. februar 2004 - 21:16 #4
Jeg synes også det er frygteligt at vi nu igen ikke kan se hvilken kategori - Hellere hovedkategori end underkategori som nu.

unexpected file format 30 Generelt // Dette er Generelt i Flash kategorien, men det siger jo sig selv....

Hvorfor vides ikke.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. februar 2004 - 21:18 #5
Åh jeg troede du mente på spørgsmåls oversigten.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2004 - 03:48 #6
Det ville også være rart med en beskrivelse af kategorien, når der oprettes et nyt spørgsmål. Så kunne man måske slippe for alle de fejlplacerede spørgsmål i Eksperten:Generelt-kategorien.