Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2004 - 13:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bliver jeg computerspil sælger?

Er der nogen der har et godt bud på hvor og hvem man skal/bør henvende sig til hvis man vil sælge computerspil?
Avatar billede fcs Novice
30. januar 2004 - 13:21 #1
En god ide er altid at finde det rette sted at spørge. Det vil i dette tilfælde sige kategorien "Fri debat" og ikke kategorien som omhandler forslag til forbedringer af eksperten ;o)

Derefter er der to muligheder. Tag kontakt til en computerbutik og spørg om du evt. kan komme i lære/arbejde hos dem. Kan de ikke hjælpe dig, så hør dem hvem der er importør af de forskellige spil - de har nemlig også sælgere, som arbejder for dem, så det er også en mulighed.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2004 - 13:24 #2
Hehe, ja, okay... Du kan ha ret i det med at spørge det rigtige sted, så det vil jeg så gøre... Iøvrigt er det som selvstændig forhandler jeg havde tiltænkt... men jeg afviser svaret da det jo ikke løste mit problem...
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2004 - 13:25 #3
LUKKER
Avatar billede fcs Novice
30. januar 2004 - 14:06 #4
Fair nok - nu kan jeg se at du har ændret i formuleringen af dit spørgsmål i det nye du har oprettet. Før var det sælger, nu er det selvstændig distributør - det var jo ikke til at vide ud fra det du skrev ovenfor ;o)

Hygge og god weekend, samt held og lykke med karrieren.

FCS
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2004 - 14:13 #5
Man må jo blive klogere hele livet...