Avatar billede gertnissen Nybegynder
29. januar 2004 - 18:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dagligt sammendrag af nye spørgsmål, svar/kommentarer mm

Er det muligt at få ændret funktionaliteten i profilen således at man kan tilmelde sig et dagligt sammendrag (valgfrit tidspunkt) af nye spørgsmål, nye svar/kommentarer, accepterede spørgsmål man abonnerer på, frem for de mange enkelt mail man modtager i løbet af dagen. Evt. så sprøgsmål man deltager aktivt i, alligevel sendes enkeltvis.

Dette sammendrag kunne evt. se ud lidt ala. oversigten gør i dag under en kategori på web.

Jeg har selv fravalgt at abonnere på kategorier, alene for ikke at blive forstyret de mange gange i løbet af dagen der løber en mail ind - med det resultat at jeg kommer sjældnere forbi eksperten.dk - men en daglig reminder om 'mine' kategorier ville afgjort skabe fornyet interesse.

Hvad mener I ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. januar 2004 - 18:14 #1
Idéen om at kunne sende samlet er ok. Men med ekspertens udviklingstid så er det nemmere at oprette en regel i mailprogrammet eller som jeg selv gør bruge en hotmail konto
Avatar billede roenving Novice
29. januar 2004 - 22:06 #2
Ideen er god nok, men med den load der er på serveren i dag, vil det nok være utopisk selv at kunne vælge tidspunkt, men een dagligt genereret mail (sen nat !-) vil vel også holde for de fleste ...
Avatar billede gertnissen Nybegynder
30. januar 2004 - 08:44 #3
Det kan du have ret i, men det vil vel også nedsætte antallet af enkelt mail og dermed belastningen.

Istedet for at udsende måske 20 mails pr. time, skal der kun sendes een mail pr. dag for en given bruger.
Avatar billede eagleeye Praktikant
02. februar 2004 - 09:06 #4
Jeg tror eksperten går efter 20 pr. time for at vise folk som vil reklamere hvor mange mails deres reklame kommer i...

Grunden til det gæt er at man skal være Pro for at kunne bruge denne check boks i Konto -> Instillinger som begrænser mail antallet ganske godt, før E4 havde alle den mulighed:
[] Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.

Men det får nok den modtatte effekt når man åbner sin mail boks og der ligger 100-150 mail efter en dag. Så markere man bare dem alle og sletter dem :)
Avatar billede gertnissen Nybegynder
02. februar 2004 - 09:23 #5
Det tror jeg at du har ret i.

Enten sletter man bevistløst de 100+ mails og/eller efter nogen tid dropper man at abonnere, og nøjes med lejlighedvise besøg. Hvilket samlet set giver endnu færre eksponeringer af reklamer og færre aktive brugere.
Avatar billede gertnissen Nybegynder
05. december 2004 - 23:55 #6
Tja, muligheden er endnu ikke introduceret - desværre.

Jeg lukker med et 'selvmål'