Avatar billede keysersoze Guru
30. december 2003 - 16:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lillebitte bug på E

Jeg fik ved et uheld trykket på "Udfør" i et spørgsmål - jeg havde ingenting skrevet i textarea'et og der kom da heller ingen hverken svar eller kommentar... alligevel modtager jeg nu mails fra spørgsmålet?
Avatar billede dmcn Praktikant
30. december 2003 - 16:20 #1
Det er ikke en bug - det er en feature. Og det er ikke engang salgsgas. ;)
På den måde kan man "lytte" i et spørgsmål uden at skulle kommentere.
Avatar billede roenving Novice
30. december 2003 - 16:24 #2
-- og du fjerner mail-afsendelsen ved at gentage proceduren med fjernet flueben i E-mails !-)

-- eller ved som pro at have valgt send mig kun een mail og så bare slette mailen, altså uden at læse spørgsmålet her !o]
Avatar billede keysersoze Guru
30. december 2003 - 16:26 #3
hmm... jeg kan godt huske at dette har været diskuteret - altså at der var mange kommentarer med "kigger lige med" etc og at det var et irritationsmoment der skulle løses. Men at det var blevet løst på denne måde vidste jeg ikke :)

Kunne det så ikke være lækkert at man som bruger kunne se det?
Avatar billede roenving Novice
30. december 2003 - 16:32 #4
-- jo, det er jo en parallel til det ønske om at kunne finde ud af, om nogen er online, synes ikke der er specielt stort behov for hverken det ene eller det andet !-)

-- og her kan man jo alligevel sagtens lytte med, uden at det registreres på nogen måde, hvilket jo passer fint med intentionen om at være et åbent forum, som stiller løsninger til rådighed for enhver, der kommer forbi !o]
Avatar billede exp Juniormester
30. december 2003 - 16:40 #5
Avatar billede keysersoze Guru
30. december 2003 - 17:00 #6
jeg skal nok holde min mund ;)
Avatar billede exp Juniormester
30. december 2003 - 17:05 #7
Tak
Avatar billede blyno Praktikant
30. december 2003 - 17:13 #8
Der er så den lille detalje at hvis du vil have den på listen over spørgsmål du følger. Så er der ingen anden vej end at "spamme" med en kommentar så som lytter, følger etc.