Avatar billede zipper20 Nybegynder
12. december 2003 - 11:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spm læst x antal gange

Kunne det ikke være en idé at lave en tæller på hvormange gange et spm er læst ?
Har postet et par gange hvor der ikke er kommet svar, og så ville det være rart at vide om det var fordi folk ike vidste det eller bare var ligeglade *SS*
Avatar billede snowball Novice
12. december 2003 - 11:52 #1
Det er da en OK idé - ikke videre brugbar som sådan, men problemet er at det i realiteten bare er endnu en fancy og unødvendig feature som bare vil belaste en i forvejen presset server, endnu mere !

Snowball
Avatar billede zipper20 Nybegynder
12. december 2003 - 12:15 #2
Kan jeg s'følig godt se... kunne bare være en lille fed ting. Men fair nok :))
Avatar billede popsy Novice
12. december 2003 - 12:57 #3
Personligt synes jeg det er en knippel ide! Det ville måske endda få dobbeltopretterne til at tænke en ekstra gang, når de kunne se at deres sp. virkelig bliver set.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. december 2003 - 01:34 #4
Omvendt vil det måske også få nogle "abe-hjerner" til at skrive noget totalt ligegyldigt tågesnak, bare for selv at kunne sidde og grine over, at så mange hoppede på den.
Avatar billede popsy Novice
13. december 2003 - 01:38 #5
Tjaaa, men det findes vel allerede i forvejen?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. december 2003 - 01:41 #6
Det har du fuldstændig ret i, men det stillede forslag kunne nemt gøre det til en, (om muligt) endnu større plage.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. december 2003 - 10:00 #7
Hvis vi antager at der er 10 som læser for hver 1 som svarer/kommenterer,
så vil det tidoble antallet af database opdateringer. Så snowball har
meget ret.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. december 2003 - 02:14 #8
Lukker du ?