Avatar billede duranarve Nybegynder
05. december 2003 - 23:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problmer med at få installeret Trust Sight Fighter Vibration Feed

Hej derude!
Jeg har et lille banalt problem som efterhånden er gået hen og blevet ret stort. Jeg har netop købt mig et Trust Sight Fighter Vibration Feedback joypad, men af en eller anden årsag kan min pc, som har WINME som styresystem, ikke se dette joypad. Når jeg skal ind og kalibrere det, får jeg at vide at det ikke er aktiveret?? Jeg har nu prøvet at installere det temmelig mange gange, både på den ene og den anden måde, men indtil videre uden nogen form for succes, derfor spørger jeg nu jer. Hvordan skal jeg gøre for, at få det l... installeret korrekt? Det kunne jo være der var en der havde oplevet det samme mareridt, som jeg lige pt. gennemgår!

mvh

Torben
Avatar billede bredker Nybegynder
06. december 2003 - 00:46 #1
kontrolpanel>>system>>hardware>>enhedshåntering
H-klik på spilleporten , så burde du kunne aktivere den
Avatar billede duranarve Nybegynder
06. december 2003 - 12:13 #2
Tak for svaret, men jeg mener helt bestemt at jeg har prøvet denne løsning, uden at det ga nogen form for løsning på dette problem. Det er sgu lidt frustrerende da pc´en på den ene side godt kan se joy padet og på den anden side kan den ikke se den....
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2003 - 15:21 #3
Hvis du nu spørger i den rigtige kategori, har du nok større chance for gode svar.

Denne kategori er Ekspertens forslagskasse, som er beregnet til, hvis du har et forslag til forbedringer på eksperten.dk.

En bedre kategori ville være:
Styresystemer : Workstation : Windows ME http://www.eksperten.dk/kat/103
Avatar billede duranarve Nybegynder
08. december 2003 - 15:44 #4
Okay det vil jeg gøre! Jeg har iøvrigt fået løst problemet. Ihvertfald virker joy padet nu, uden at jeg har gjort noget som jeg ikke allerede havde gjort....
Avatar billede duranarve Nybegynder
12. december 2003 - 14:59 #5
#