Avatar billede kelis Nybegynder
24. november 2003 - 10:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dk3.com

Hej til jer eksperter.

jeg håber at en eller anden kan hjælpe mig. Jeg har et hosted debatforum hos dk3.com som jeg ikke længere kan komme ind på, mine bruger kan heller ikke. Info jeg får når jeg prøver er "generel fejl" og "Could not query forums information" det har fungeret upåklageligt indtil for 14 dage siden. Jeg har 67 brugere og der ligger over 300 indlæg derinde, med folks E-mail adresser, og diverse koder.

Jeg har et andet debatforum fra dk3.com, som virker som det skal..

Mit problem er at jeg i de sidste 14 dage har forsøgt at komme i kontakt med dk3.com for at få svar på hvad der er galt,og om de evt kunne få det til at fungere igen.

Jeg har mailet mange gange uden at få svar på mail. Jeg har ringet stort set hver dag i 14 dage, men beskeden jeg får er " prøv igen lidt senere" De er umulige at få kontakt til!

Er der ikke bare en herinde som kan hjælpe! enten med kontakt til dk3.com eller på anden måde komme med et godt råd..

Jeg er ikke selv den store IT-nørd...jeg er bare en ganske almindelig voksen kvinde som har stillet et debatforum til rådighed for nogle andre kvinder.

Jeg ved ikke lige om jeg har postet indlæg det rigtige sted, og hvordan tingene fungere herinde..mht point, men jeg har sat 100 point af til den som kan hjælpe..

Min E-mail adresse er kelis@ofir.dk

Mvh
Avatar billede thedeathart Nybegynder
22. februar 2004 - 00:35 #1
Hey, et forslag : hvad med at få dit eget personlige forum i f.eks. php, så du ikke er afhæning af dk3.com ?
Avatar billede kelis Nybegynder
26. juni 2004 - 20:48 #2
Hej thedeathart,
Det er ikke fordi jeg er uhøflig at jeg ikke har svaret, men har ikke haft netadgang.
Jeg har faktisk gjort som du har forslået:-) Jeg vil gerne give dig pointene, men hvordan gør jeg lige det? *Ss*
Avatar billede kelis Nybegynder
04. september 2004 - 19:38 #3
lukker