Avatar billede nanders Nybegynder
17. november 2003 - 18:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Orden i frontpage

Kære eksperter,

I forbindelse med et PC-nedbrud og efterfølgende reetablering af min internetforbindelse, har jeg brug for at få orden i den del af mit filsystem, der vedrører min hjemmeside, der er af teknisk/naturvidenskabelig art.

Jeg har ftp'et filerne fra min hjemmeside ned på min egen PC.

I den forbindelse vises min hjemmeside anderledes i frontpage end før mit nedbrud. Den bjælke med links der skulle være på alle sider, undersider osv. er væk på alle sider i frontpages browservisning.

I frontpage har jeg følgende biblioteker:

_borders
_derived
_private
images
Testside

og filen index, som er et html dokument og min hjemmesides startside.

I borders er der en fil med navnet "left". Efter html koden at dømme kunne det være den der definerer bjælken i alle mine siders venstreside.

Hvordan får jeg nu disse borders til at fungere på alle mine sider som illustreret på www.amn.frac.dk . Og hvordan/hvor kan jeg lære hvordan jeg kan administrere mit filsystem i forbindelse med hjemmesider ?

Er der nogen der kan sige mig hvorfor det i explores visning af siden:

http://www.amn.frac.dk/Testside/om_modellen.htm

ikke er muligt at se linjerne ud - dvs. de kortes af uden mit medvirkende.

Med venlig hilsen

nanders
Avatar billede avj Nybegynder
17. november 2003 - 23:46 #1
hvorfor downloader du ikke bare hele hjemmesiden til din harddisk?
Avatar billede avj Nybegynder
17. november 2003 - 23:50 #2
OK læste vist ikke lige spørgsmålet ordentligt  ;-)
Avatar billede nanders Nybegynder
10. december 2003 - 15:21 #3
Slet spm.