Avatar billede codebase Praktikant
13. november 2003 - 00:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

drop reklamer spam!!

hvorfor dropper i ikke alle de reklamer, der er jo for nemt at rette i ens c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts fil, og til føje følgende linier:

127.0.0.1 adfarm.mediaplex.com
127.0.0.1 a1767.g.akamai.net

Herefter loades der ikke flere banner/reklamer fra disse servere.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
13. november 2003 - 01:51 #1
?
Avatar billede omen Nybegynder
13. november 2003 - 03:43 #2
Fordi exp.dk lever af de reklamer? Hvis de ikke var der var der nok ingen eksperten! Disse folk der laver dette site gør det gratis, så hvad forventer du? At du får det hele serveret på et sølvfad?
Go whine somewhere else!
Avatar billede exp Juniormester
13. november 2003 - 08:27 #3
Eller betal de 25 kr. for et promedlemskab... så støtter du eksperten, du kan fjerne reklamerne, plus du får nogle ekstra funktioner.
Avatar billede ird Praktikant
13. november 2003 - 10:37 #4
eller besvar spørgsmål så du opnår et gratis pro :-)
Avatar billede per-d Nybegynder
16. november 2003 - 19:41 #5
NU er det jo nok heller ikke alle der ved hvordan man går ind i den host fil jo nok dem der svarer på spm men nogle som måske først lige er gået igang med at lave hjemmeside eller noget andet ved det måske ikke vel???
Avatar billede nicklasb Nybegynder
24. november 2003 - 07:03 #6
nu vi lige er ved det med reklamerne.. Hvad er det den reklame på forsiden reklamere for? Hjælp til dårlige øjne, eller hvordan??

http://www.bornstein.dk/ekspertenbanner.gif
Betaler man penge for at have en sådan reklame liggende på ekspertens side? lol.. evt. en billigere (nedsat) pris?
Avatar billede codebase Praktikant
23. december 2003 - 14:22 #7
lol