Avatar billede ghazaleh Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål hvor du deltager uden accepteret svar

Jeg ved ikke om det er blevet forslået før, men kunne det ikke være muligt at lave en oversigt over spørgsmål hvor man deltager, men hvor der ikke er et accepteret svar.

Når man deltager i nogle stykker, så bliver det hele uoverskueligt, og så er man måske med i et spørgsmål, der har været åben i flere måneder.

Hvis man havde en mulighed for at se de spørgsmål, så tror jeg at der var flere spørgsmål, der kunne blive lukket.

Nu kender jeg ikke ekspertens database, men er det ikke rent teknisk bare et spørgsmål om hvordan man henter fra databasen?
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. oktober 2003 - 10:24 #2
Det er allerede muligt. du kikker i listen over spørgsmål hvor du deltager, herefter sortere du efter Accept/ikke accept (ved at tryppe på @) og så er det bare at gå frem til flag symbolet skifter. jeg har selv over 1000 sprm der venter på accept/afvisning
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:29 #3
aahh ok så ved jeg også hvad det lille flag betyder :-) Jeg har svært ved at se skoven nogle gange...alt for mange træer :-)
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 10:45 #4
hehe ja så lærte jeg også dette bufferzone :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2003 - 20:03 #5
Man kunne bare godt bruge en filter funktion så man kunne vælge om man kun ville se dem med kommentar og den med et svar.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. oktober 2003 - 20:21 #6
De kommer faktisk i rækkefølge, først dem med kommentar (grønt flag) og så dem med svar (gult flag)
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2003 - 20:22 #7
Det ved jeg godt, men det er irriterende at skulle igennem de grønne for at komme til de gule :-)