Avatar billede athlon-pascal Juniormester
05. oktober 2003 - 14:27 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Angående ændring af brugernavn

Til Admin og IDG

Jeg synes lige i skulle tage at kigge på den aktuelle afstemning på Ebruger.dk: http://www.ebruger.dk/e/default.asp

"Synes du at man skal kunne skifte brugernavn på Eksperten?

Ja, det skal alle kunne - 7%

Ja, men kun Pro-brugere - 7%

Højst en gang per halve år - 8%

Højst en gang per halve år, og kun Pro-brugere - 14%

Kun ifølge aftale med Admin/ CoAdmins - 20%

Nej, det er det mest latterlige jeg længe har hørt... - 20%

Nej, det synes jeg ikke - 23%

Stemmer: 150"

Hvis det havde været muligt, havde jeg oprette dette spm. på test.exp.dk, men da mit Pro ophørte i onsdags, og da jeg, på trods af betaling, ikke har været Pro siden, har jeg ikke været i stand til det.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. oktober 2003 - 14:30 #1
Med den spredning kan man jo intet udlede af poll'en... Så hvad kan vi bruge den til? :)
Avatar billede riversen Nybegynder
05. oktober 2003 - 14:31 #2
ja det tænkte jeg også...

iøvrigt stemmer over 50 % ja i en eller anden form.

og man kan godt stemme nej, uden at have noget egentligt imod forslaget. Man synes bare ikke det er muligt.
Avatar billede riversen Nybegynder
05. oktober 2003 - 14:31 #3
muligt = nødvendigt
Avatar billede roenving Novice
05. oktober 2003 - 14:31 #4
>>nanoq

-- 'med den spredning' *g*

63% mener at det ikke bare skal kunne lade sig gøre !-)
Avatar billede riversen Nybegynder
05. oktober 2003 - 14:32 #5
roenving: hvor får du 63% fra ?
Avatar billede roenving Novice
05. oktober 2003 - 14:35 #6
2 * Nej og en gang kun ved aftale !-)
Avatar billede riversen Nybegynder
05. oktober 2003 - 14:35 #7
aftale tager jeg som et ja...har selv stemt det
Avatar billede soreno Praktikant
05. oktober 2003 - 14:36 #8
Måske det var en god ide hvis det kostede X antal point at skifte brugernavn.
Der skulle dog være mulighed for, nemt, at se historik for tidligere brugernavne. F.eks. ved tooltip over brugernavnet (ballontekst).
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
05. oktober 2003 - 14:38 #9
Soreno -> Jeg har også selv tidligere tænkt tanken med brugernavn-historik, ellers bliver det jo total forvirring...
Avatar billede riversen Nybegynder
05. oktober 2003 - 14:39 #10
ja, det bør der i hvert fald være
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
05. oktober 2003 - 14:41 #11
Men lad nu være med at skrive for meget her som Admin skal læse, han skal også have tid i morgen til at give mig det Pro jeg betalte for i onsdags, ellers skal han bare bruge tid sidst på ugen til at give mig 25 kr. tilbage...
Avatar billede roenving Novice
05. oktober 2003 - 14:42 #12
-- rigtig god ide !-)

-- måske sammen med den ide vi fostrede i en tråd for et stykke tid siden, hvor også historikken over spørgsmåls-afgørelse kom i en tooltip-agtig ting !o]
Avatar billede riversen Nybegynder
05. oktober 2003 - 16:15 #13
athlon: ja, det må være top-prioritet :-)
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:27 #14
jeg har tidligere også været for ændring af brugernavn, men synes ikke mere at det er en smart idé, da jeg mødte et godt modargument:

Selv om man havde en brugernavn-historik, så ville der være mulgihed for at en tråd kom til at se meget forvirrende ud. Hvis jeg fx har ændret mit navn til "nogetandet" og der er nogle i tråden der skriver: "..og som respekten siger.."

Hvem er det så der siger det? Skal man så gå ind i brugerhistorikken hver gang? Det kan blive meget forvirrende, hvis man har søgt en gammel tråd frem.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
19. oktober 2003 - 20:23 #15
Lukketid...