Avatar billede geforce3 Praktikant
04. oktober 2003 - 20:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Trælse reklamer

Jeg synes godt du(admin) kunne overveje den M$ reklame der. Jeg får en ny popup hver gang jeg trykker på noget og er rent ud sagt MEGET træt af den. Det er fint den kommer. Men 11 på under et minut. Nej tak!
Avatar billede resten Nybegynder
04. oktober 2003 - 20:23 #1
Hent programmet http://www.admuncher.com/ så slipper du for alt....
Avatar billede geforce3 Praktikant
04. oktober 2003 - 20:24 #2
Underligt.. Mon han allerde har gjort noget ved det? De kommer ikk mere nu
Avatar billede bredker Nybegynder
04. oktober 2003 - 20:25 #3
eller få pro
så kan du fravælge den
Avatar billede geforce3 Praktikant
04. oktober 2003 - 20:27 #4
Ja, men det gider jeg jo ikk betale for..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. oktober 2003 - 21:49 #5
Hvis du ikke gider betale for at slippe for reklamerne... well... så er det jo din egen skyld :)
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2003 - 22:33 #6
bredker>> Den kommer når man startet eksperten.dk så man når at få den inden man logger ind

Jeg har indtil flere gange troet at jeg loggede ind men har fået klikket på popup'en istedet for at få min markør i login felterne :-(
Det er bare træls!
Avatar billede bredker Nybegynder
04. oktober 2003 - 22:35 #7
så log ind automatisk
så er du ovre det problem , og du slipper for at skrive brugernavn og passwod
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2003 - 22:38 #8
Har jeg sat den til men den husker det ikke :-(
Kan være jeg skulle geninstallere min IE engang :-)
Avatar billede bredker Nybegynder
04. oktober 2003 - 22:40 #9
virker fin her
Avatar billede exp Juniormester
05. oktober 2003 - 18:38 #10
eller bruge en anden browser, fx mozilla firebird :-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
05. oktober 2003 - 21:50 #11
nanoq>> Problemet er ikk reklamen.. Det var at der kom for hver gang man trykkede på noget. Og det er meget generende