Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. oktober 2003 - 00:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ang. pointstatistikken og top100

Jeg har et - synes jeg selv - ret vigtigt spørgsmål:

Skal de point man bruger i en måned trækkes fra dem man tjener, i henhold til pointstatistikken?

Hvis svaret er ja, synes jeg det er klart problematisk, da man så kan risikere ikke at være i top100 i en måned (= gratis pro)

I September oprettede jeg f.eks følgende spørgsmål:
(parantesen angiver hvor mange point jeg kom af med i pågældende spørgsmål)

http://www.eksperten.dk/spm/395595 (200 point)
http://www.eksperten.dk/spm/395607 (200 point)
http://www.eksperten.dk/spm/398594 (150 point)
http://www.eksperten.dk/spm/403099 (50 point)
http://www.eksperten.dk/spm/404710 (10 point)

I denne måned ligger jeg nummer 76 i pointstatistikken, og får dermed gratis pro, men princippet her er jo klart, og jeg synes at pointstatistikken skal reflektere hvor mange point man har TJENT i måneden - og ikke gennemsnittet af hvad man har tjent og BRUGT!

Lidt hurtig regning viser at jeg burde ha ligget nummer 36 med knap 1800 point...

Hvad siger admin og coadmins?! og resten af brugerne?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. oktober 2003 - 00:10 #1
"og jeg synes at pointstatistikken skal reflektere hvor mange point man har TJENT i måneden - og ikke gennemsnittet af hvad man har tjent og BRUGT!"

/// det jeg mener er selvfølgelig at TOP100 skal reflektere hvor mange ....etc!!
Avatar billede roenving Novice
01. oktober 2003 - 06:41 #2
Tjah ...

;O)
Avatar billede ird Praktikant
01. oktober 2003 - 09:28 #3
Good point!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. oktober 2003 - 09:35 #4
du kunne jo lade være med at give max point!
Avatar billede kenp Novice
01. oktober 2003 - 17:06 #5
tjaaa jeg syntes nu det er OK at den trækker det fra, da jeg syntes det er OK at den viser hvor meget man har tjent Netto på en måned.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. oktober 2003 - 18:56 #6
ikke den store respons.... men ok.
retaxes > max point - tjah jeg synes nu at mine spørgsmål var dét værd!

men kunne nu godt tænke mig at høre hvad admin mener om mine tanker!
er du derude et sted? ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. oktober 2003 - 05:00 #7
ikke meget respons, men hvad kan man forvente... af et menneske der lever af at andre ikke har noget liv.. (nej wups der smuttede den sq)
Avatar billede roenving Novice
11. oktober 2003 - 05:04 #8
Skamme fy, fy, metal ...

Man må jo ikke pådutte andre noget som man selv er !-)

-- det hedder vist projektioner i psykoanalysen ...

(Man kan jo henvise til en gut som hedder Freud !-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. oktober 2003 - 05:10 #9
roenving > jeg gir dig 100% ret! *LOL*
Avatar billede roenving Novice
11. oktober 2003 - 05:11 #10
*g*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. oktober 2003 - 05:13 #11
jeg håber du har set mit nyeste spørgsmål :)