Avatar billede ouha Nybegynder
18. september 2003 - 20:37 Der er 3 kommentarer

Exchange 2000 flere domæner - Adressebog

Hej,

Jeg har en Exchange 2000 server med flere forskellige domæner, det kører fint, mit problem er bare at bruger "jens" som er oprettet i domæne1 også har adgang til samme adressebog som "hans" i domæne2. Hvordan fixer jeg det, således at de ikke kan se hinanden ? ( de har vel sagtens samme adressebog)

Jeg har indelt dem i forskellig OU'er os.v

Håber der er en Ekspert der kan hjælpe mig!!!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. september 2003 - 20:39 #1
Hvis du nu ikke får svar i after, fortvivl ikke, jeg boger den i morgen på arbejde og finder et svar
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
18. september 2003 - 20:42 #2
kan du den her guide den viser hvordan man gør:

http://www.2000trainers.com/article.aspx?articleID=83&page=1
Avatar billede ouha Nybegynder
19. september 2003 - 01:13 #3
hmn synes ikke jeg kan få det til at virke...  er via owa jeg tester, da jeg ikke lige har andre muligheder lige nu.!!!!!!