Avatar billede o0mlp0o Nybegynder
15. september 2003 - 16:08 Der er 5 kommentarer

socialrådgiver! Tysk?

Hej jeg er en pige, som går i 9 klasser! Jeg vil gerne være socialrådgiver,men jeg ville gerne høre om det er vigtig at have tysk for at blive det? Og hvilke krav man skal have for at blive det! Tak håbe at få svar hurtigt!

Hilsen o0mlp0o
Avatar billede ird Praktikant
15. september 2003 - 16:19 #2
det var et svar hvis det hjalp :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. september 2003 - 14:27 #3
Går du i 9 KLASSER? - det var ellers en del.... ;)

(undskyld... kunne ikke lade være) :)

Tysk er ikke nogen stor nødvendighed. Men det kan være en stor fordel, hvis du vælger gymnasievejen.

Personligt ville jeg nok vælge at gå via en hhx (Højere handelseksamen). Men det hænger nok mest sammen med, at jeg ikke bryder mig om den gymnasielle udannelse.
Avatar billede ird Praktikant
22. september 2003 - 14:52 #4
Reagere nu venligst!
Avatar billede ird Praktikant
04. oktober 2003 - 08:08 #5
Mon du fik tid til at give lidt feedback herinde snart???